Stäng ner flashback!
Tycker väl rent generellt att det är viktigt med högt i tak, Sverige behöver bli bättre där, man måste kunna diskutera saker utan att det blir dagisnivå på samtalet, tyvärr verkar många på flashback ha blivit klämskadade vid födseln och är således oförmögna att faktiskt föra en normal diskussion med en person som har andra åsikter eller ett annat sätt att angripa ett problem.
Det är tyvärr en inbördes klubb för beundran och har du då en åsikt som aviker från vad som är "flashback mainstream" så havererar hela tråden och nivån på diskussionen noterar ofta häpnadsväckande bottennapp och det är ju inte att ha högt i tak, eftersom dom är rätt så intoleranta mot personer som inte är stöpta som dom.
För att föra en värdeskapande diskussion så måste båda sidor klara av att hålla en viss nivå på samtalet och det är detta som många Flashback medlemmar inte fixar, då det verkar vara den underbegåvade elitens forum.
Därför undviker jag att blanda mig i de flesta diskussioner där, någon gång per år skriver jag ett inlägg i värdepappersforumet eller stadsplaneringsforumet, annars så är det sportforumet(fotboll) som jag tycker är givande, resten=skräp.
Men även om det är skräp så tycker jag verkligen inte att det borde stängas ner.