• Forumvärd

    Man tog Ronja 6 år- Är du rädd att lämna ditt barn ensam?

    Ronja 6 år blev upplyft och bortburen av en främmande man när hon var ute och lekte i lekparken.
    Skrämmande historia som trots allt slutade bra.
    Hur gör du?
    Vågar du lämna dina barn utan uppsikt på en lekpark eller är du alltid med ditt barn?
    Rösta och berätta gärna i tråden.

    Här kan du läsa om händelsen
    www.aftonbladet.se/nyheter/article19759815.ab

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Man tog Ronja 6 år- Är du rädd att lämna ditt barn ensam?
  • Anonym (Doffe)

    Kommer aldrig att lämna mitt barn utan att ha koll. Nu är han så liten så någon av oss är självklart med honom hela tiden men kommer att ha koll många år framåt. Fast när man slutar med det vet jag inte, man kan ju inte vara med dom hela livet. Fast man får väl scanna av situationen också antar jag. Det skulle bli väldigt synd om den "gubben" som bar iväg mitt barn.

  • sallybuse

    Jag vågar lämna mina barn.För dom är stora och klarar sig själv.Min minsta är 21 år och min största är 33.

  • Velouria
    sallybuse skrev 2014-10-28 12:13:38 följande:

    Jag vågar lämna mina barn.För dom är stora och klarar sig själv.Min minsta är 21 år och min största är 33.


    JImmie Åkesson, du är Sveriges största integrationsproblem
  • fluu

    Nu lämnar jag ju inte min dotter eftersom hon bara är tre år, men jag känner ingen rädsla för att lämna henne ensam i framtiden.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • Läs vad som står och inget annat

    Varför tar ni admin inte o gör vad ni ska istället för att starta såna här trådar??? Gör om o gör rätt!


    T.e.x. har ni ju "nya fl" o fixa....hur mycke som helst o reda ut av alla buggar o funktioner så allt fungerar felfritt, ägna er tid till sånt som faktiskt går o göra nått åt istället!!

  • Anonym (Doffe)
    Läs vad som står och inget annat skrev 2014-10-28 19:32:18 följande:

    Varför tar ni admin inte o gör vad ni ska istället för att starta såna här trådar??? Gör om o gör rätt!


    T.e.x. har ni ju "nya fl" o fixa....hur mycke som helst o reda ut av alla buggar o funktioner så allt fungerar felfritt, ägna er tid till sånt som faktiskt går o göra nått åt istället!!


    Vad är det som är fel?
  • Anonym (nelia)

    Jag skulle ALDRIG lämna mitt barn ensam. Jag är otroligt paranoid och fruktar dagen då jag inte kan övervaka henne längre. Det finns så extremt mycket hemskt i världen, och att hon skulle behöva utsättas för något gör mig så extremt rädd. Kommer nog bli tvungen att låsa in hela min familj i ett torn precis som i rapunzel. Världen är för farlig för att vistas i.


    Men till saken, nej, jag skulle aldrig släppa min sexåring ur mitt synhåll. Tur att det gick bra.

Svar på tråden Man tog Ronja 6 år- Är du rädd att lämna ditt barn ensam?