• Äldre 29 Oct 20:27
    2556 visningar
    5 svar
    5
    2556

    Gravidguiden – nu ännu bättre

    Gravidguiden – nu ännu bättre
    Går du i väntans tider? Grattis! Nu uppdaterar vi vår stora gravid-app med ännu fler funktioner. I appen kan du följa din graviditet, med kroppens och fostrets utveckling, vecka för vecka.

    Denna tråd innehåller kommentarer för ovantående artikel.

    Läs hela artikeln här
  • Svar på tråden Gravidguiden – nu ännu bättre
  • Äldre 29 Oct 20:27
    #1

    Hej, Jag hade tänkt ladda ner appen men tydligen är den bara tillgänglig i Sverige och jag bor i Finland. Vad beror detta på? 

  • Äldre 5 Jul 00:56
    #2

    Jag har haft appen sen i december och för två veckor sedan efter jag uppdaterade den så frös den och vägrade uppdatera vilken vecka jag är i, hur många dagar kvar etc och bara krashade så jag blev tvungen att radera appen och ladda ner den igen. Sjukt irriterande med tanke på dagboksinläggen som jag ju fick säga adjö till..

  • Äldre 22 Mar 23:06
    #3

    Synd att den slutar att fungera gång på gång, så man måste ladda ner den på nytt och göra om inställningarna för att den ska känna av att det blir en ny vecka. Fattar inte varför det blir såhär. Dagboksanteckningarna försvinner ju då också.

  • Äldre 17 Apr 20:52
    #4

    Kommer appen att "lagas" någon gång snart så att man kan använda den? Eller är det bara att ta bort den?

    Jag har BF den 2a december, men på hem"sidan" så står det att jag passerat förlossningsdatum. Under statistik står det dock att jag är i vecka 8.

    Fixa fixa fixa är ni snälla!

  • Äldre 18 Sep 10:27
    #5

    Appen är inte tillgänglig i Sverige säger AppStore...

Svar på tråden Gravidguiden – nu ännu bättre