Inlägg från: Anonym (Nintendo) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nintendo)

    Imorse hade visex medan 5-åringen satt brevid oss i sängen och spelade gameboy...

    Trodde väll aldrig att det skulle hända mig...

    Som småbarnsförälder är ju lusten sparsam som bäst, men imorse kom den över oss båda och vi kunde inte hålla oss från varandra. Började bara som hångel och kel medans 5-åringen satt i köket och spelade på en gammal gameboy som hen just fått ärva.

    Jag vet kommentarerna som kommer komma, vänta tills natten osv, men senaste veckorna har vi antingen jobbat så vi inte varit hemma samtidigt (båda har skiftesarbete) eller så har 5-åringen sovit med/mellan oss. Och så var det ju det där med orken och lusten också

    Iallafall så låg vi sked och kelades, vi var under täcket och pussades och hånglade samtidigt. Barnet är van vid att vi pussas och kramas mycket, så det som syndes var ingen ovanligt syn. Speciellt på helgmorgnarna brukar vi ligga kvar i sängen när hen skuttar upp vid kl.6

    Så kom den där överväldigande lusten, och tja, i korta drag så drar sambon ner mina trosor en bit, och sina kalsonger med då gissar jag, och kommer sakta in i mig bakifrån.

    Han hinner stöta långsamt, långsamt två gånger innan 5-åringen kommer in i sovrummet och vill ha hjälp med spelet. Jag hjälper och hen går, och kommer sedan igen. Svår bana. Tillslut sätter sig 5-åringen i sängen, och lutar sig mot huvudänden för att spela, för hen behöver så ofta hjälp.

    Allt medan sambon sakta, sakta stöter in och ut. Jag hjälper så gott jag kan men hade fullt upp med att inte stöna, och det vet jag att sambon med hade. Han är inte sån som skriker eller så, men han gör vissa ljud omedvetet när han njuter, så när det började bli nära för honom så började han istället suga/nafsa mig i axlarna/skuldran.

    Har sugmärken/bitmärken över hela skulderpartiet nu, och börjar fnissa varje gång jag tänker på hur det kom dit. Vet dock inte hur jag ska förklara det på jobbet imorgon, när vi byter allt utom underkläder till arbetskläder.

    Är dessutom väldigt lycklig då vi pratat om syskon, men inte riktigt bestämt oss när vi skulle sluta skydda oss. Det har varit lite så att "när det händer så händer det". Och nu hände det ju. Vi pratade om det sen, medan 5-åringen var ute och lekte med granbarnen innan lunch, att nu var vi oskyddade. Sambon sa att han inte ens hade tänkt på det innan han var nära att komma, att vikörde "naket" och när han kom på det gick det för honom direkt. Han ville testa "naket" ikväll igen

    Och sist men inte minst så har jag lite skuldkänslor för att vi hade sex/samlag medan 5-åringen satt brevid oss i sängen. Iof totalt absorberad i sitt gameboy spel men ändå...

  • Svar på tråden Imorse hade visex medan 5-åringen satt brevid oss i sängen och spelade gameboy...
  • Anonym (Nintendo)
    Anonym (en till!) skrev 2014-11-02 12:37:20 följande:

    Lite samma här igår! Sambon och jag låg kvar i sängen och kramades och smekte varandra. Tjaa, plötsligt var jag nere vid hans kallingar. Precis när han andas för att komma, stiger 6 åringen in i rummet och tycker pappa skall stiga upp nu! Sambon kommer och lyckas hålla tyst, 6 åringen börjar riva honom i armen, samtidigt som sambon försöker svara med ett "jaa, mmm" :D jaa...så kan de gå ibland! Vi har samma problem som er, säger hej till varandra i dörren allt för ofta. På veckosluten har vi då möjligheten att kramas extra om nätterna och ibland på morgonen ;)

    Jaa, då får vi vänta på moralpredikan då :)


    Ja, lite så gick det ju till här. Kelades och mitt i allt var händerna bara där...

    Skulle jag "handarbeta" honom skulle det inte gå att dölja, han går igång som sjutton på det. Händer (haha) ganska ofta att vi "bara har handsex" för han tänder så på det, och jag tänder på att han njuter så av det. Eller, ofta och ofta, men ofta av de gånger vi har sex
    Momalicious skrev 2014-11-02 12:39:10 följande:

    Vad är vitsen med den här tråden? Förstår verkligen inte.


    Att prata om det? Detta är något som snurrar i mitt huvud, och som jag behöver prata om, men verkligen inte kan förmå mig att prata om med någon. Jag och mina vänner pratar inte sex med varandra. Hångel kan diskuteras om man börjat träffa någon ny, men där går gränsen.
    manfrsthlm skrev 2014-11-02 12:40:38 följande:

    hur kan en höna spela gameboy


    På samma vis som en annan postar meningslösa kommentarer på familjeliv kanske
  • Anonym (Nintendo)
    Anonym (maj) skrev 2014-11-02 12:51:42 följande:

    Förstår att det kan kännas lite skumt att ha sex när barnet är närvarande, det är min spinrana reaktion, men när jag läst tycker jag det verkar mysigt å härligt :) Spontant när det är som bäst. Ni gjorde det ju smidigt och smygande. Bra att barnet har föräldrar som älskar varandra och har passion. Hoppas ni får mysigt ikväll och lycka till med syskon. Naket är bäst.


    Ja, men lite så känns det. Som att själva grejjen är vädigt no-no.

    När barnet ännu sov i vårt rum, i spjälsäng, hade vi sex i soffan, det kändes fel att utsätta barnet för vårt sexliv.

    Det kändes väldigt... annorlunda... att hjälpa till med ett tv-spel samtidigt som sambon rörde sig i mig och smekte mitt bröst (är extremt känslig för beröring där) och jag var själv väldigt nära att komma.

    Samtidigt så var det "förbjudna" i det lite lockande, och det var inget jag visste om mig själv att jag gillade. Har alltid varit lite "trygg och tråkig" i sänghalmen. Wild and crazy för mig är den gången när jag var 15 och hade sex i pojkvännens föräldrars bil (jag fick inte sova över...) och så då episoderna i soffan. Så jag är nog lite chokerad av mig själv
  • Anonym (Nintendo)
    manfrsthlm skrev 2014-11-02 13:11:28 följande:

    och som en annan postar meningslösa trådar då


    Alla har vi olika åsikt om vad som är meningslöst

    Diskutionen om hen är dock inte en jag tänker ta här då det är totalt irrelevant om jag skriver hen eller h*n (vilket jag skulle gjort om jag haft datorn, * är väldigt jobbigt att komma åt via mobilen) och hen är dessutom gramatiskt korrekt använt då det benämner en person som ni inte vet könet på sen får man tycka vad man vill om ordet i sig
  • Anonym (Nintendo)

    Det har nog hänt en gång det med, fast här var det Dora-utforskaren som trollband ungen på morgonen när vi råkade på't. Men sen när jag var nära kom ett stycke jättebusig 5-åring inskuttandes i rummet (våra dörrar går inte att låsa, och kulle man stänga skulle ju ungen var där direkt och undra varför då det bara är ytter-och toadörrarma som är stängda här), vi lyckades "bli av med" hen och sambon frågade viskande om jag kunde vara tyst. Det kunde jag, men hen kom och störde igen så vi gav upp och väntade till kvällen efter läggdags

  • Anonym (Nintendo)
    Anonym (trevligt) skrev 2014-11-02 16:31:34 följande:

    Däremot kanske du ska fundera över anledningen till att du benämner ert barn som en hen. Är ni osäkra på vilken könstillhörighet ert barn ha? Du berättar utan omsvep att du är kvinna och din sambo är man, men av någon outgrundlig anledning så måste barnets kön hemlighållas för alla anonyma läsare på forumet. Varför???

    Jag hoppas verkligen att du inte omnämner barnet som hen så att det hör det. Det är att delvis beröva barnet sin identitet och det är betydligt värre än att det skulle komma på er med att ha sex.


    Enligt mig är det relevant för tråden att jag är kvinna/mamman. Förstås irrellevant om min sambo är man eller kvinna (det finns ju strap-on) men mitt barns könstillhörighet är helt utanför denna fråga, och därmed okänd för er -> hen. Som jag sa tidigare, hade jag inte använt mobilen, där * är väldigt omständigt att komma till, hade jag troligtvis använt h*n, hade det varit mindre provocerande för dig?
    ärrad skrev 2014-11-02 17:14:11 följande:

    Jag  känner mig faktiskt provocerad av tråden då jag själv minns när jag var liten och "såg" ofrivilligt mina föräldrar ha sex....skammen kommer efteråt, flera år senare när det "klickar" för en vad som hände. När man är barn så förstår man inte men senare när man blir äldre så förstår man och då känns det väldigt obehagligt.

    Sex är faktiskt något personligt, något man inte vill bli delaktig i såvida man inte blivit tillfrågad och gjort ett aktivt val. Allt kommer efteråt då man blir äldre och minns.

    Känslan går inte riktigt att beskriva i ord men ni andra som upplevt det förstår.


    Även jag har haft liknande upplevelser, mina dock även fläckade av våldsinslag därav är detta något jag känner att jag behöver diskutera.
  • Anonym (Nintendo)

    Hoppsan Kerstin, det var många som tolkar mina inlägg så som min chef tolkar kollektivavtalet märker jag...

    Nu var ju ingen av er med och såg vad som hände, hur situationen såg ut, och jag tror inget jag säger påverkar er egentligen, men jag försöker ändå

    Min synpunkt på hen, och mitt användandea det i denna tråd, har jag förklarat i två separata inlägg. Läs dem om ni har åsikter, jag tänker inte diskutera det mer då det är helt OT, både ordet hen och mitt barns könstillhörighet.

    Att ni tolkar hen som engelskans höna får stå för er, jag vet vilket språk jag talar.

    Mitt barn var helt uppslukad av sitt nintendospel som hen fick ärva i fredags kväll. Jag är ganska säker på att hen inte skulle märkt ens om det fälldes bomber över staden. Även när jag hjälpte till att spela så tog hen inte blicken från skärmen.

    Jag och min sambo är någorlunda fysiska i vår offentliga relation, dvs det är ofta pussar, kyssar och kramar i vår vardag. Även barnet är kramigt och pussas gärna. Så just händelsen att vi ligger i sängen och kramas/småkelar en söndagsmorgon är ingenting barnet skulle reagera på.

    Mitt barn verkar inte oroat, hen kom just in i sovrummet, yrvaken, och undrade var sambon var. Hen blev besviken när jag sa att sambon åkt till jobbet redan, han går morgonskift idag. Hela denna vecka jobbar vi återigen olika tider. Inte ens när vi båda har dagskift har vi samma arbetstider. Nu ligger barnet ihoprullat brevid mig, under min ena arm, och myser.

  • Anonym (Nintendo)
    Anonym (hehe) skrev 2014-11-03 09:19:00 följande:

    jag är absolut ingen manshatare, föredrar manligt sällskap framför kvinnligt. Plus att jag säkert besitter visst penisavund? Som du pekade på? Nu har visst mitt (och) ditt inlägg blivit borttaget (!) har nån anmält det eller? Vet du TS (Nintendo) något om detta?

    Jag skrev min "bekännelse" som ett sätt att vänligt "förvara" TS mot diverse pedofilianklagelser, men någon verkar visst ha missförstått? Tagit illa upp? Är det så tabu?


    Jag har inte anmält någon/någonting. Jag anser att öppen diskussion är bäst i alla frågor.
    Anonym (Håll samlivet i liv!håller) skrev 2014-11-03 09:07:28 följande:

    Håller med! Vi samsover med en 3,5 åring och en 1-åring och försöker få en trea, det blir en hel del sex med barn i sängen. Visserligen sovande så det är inte riktigt samma sak. Men det är verkligen inte lätt att hålla sexlivet igång när man har småbarn så man gör så gott man kan! Kan dock tycka att en femåring kanske är lite för gammal, men om ni själv är säkra på att hanhon INTE förstod något är det väl okej, men bästa skulle ha varit om hanhon hållits i vardagsrummet.


    Det absolut bästa hade varit om hen hade hållit sig i köket, javisst

    Nu är ju inte alltid 5-åringar medgörliga vid förslag om att vara någon annan stanns än där de för tillfället parkerat sig så...

    Jag är säker, barnet har en viss autismproblematik (dock ej autistisk som sådan) och blir totalfokuserad på sina intressen.

    Lycka till med era syskonförsök!
    LisaE skrev 2014-11-03 08:53:58 följande:

    Vilka äcklig människa du är TS.

    Hoppas socialtjänsten tvångstar ert barn!


    Hade det varit mindre äckligt, eller mer kanke, om någon av oss var bonusförälder? Eller hade annat ursprung? Eller om vi bodde mindre med bara ett sovrum, eller kanske bara sovalkov?
  • Anonym (Nintendo)
    Ascendere skrev 2014-11-03 10:48:48 följande:

    Säker på att det var Gameboy och inte Nintendo DS som är uppföljaren?

    Den senaste modellen av Gameboy lanserades nämligen 2005.

    Och grattis till att ni fick till det förresten.


    Det är en ärvd gameboy, dock med färgskärm :)
  • Anonym (Nintendo)
    Anonym (Hoho) skrev 2014-11-04 06:56:32 följande:

    Fast det som stör mig mest med trådstarten, är att TS uppenbarligen går igång på att barnet är i närheten.


    Det är din tolkning av mina ord och för stå för dig.

    Min spänning låg inte i att det var mitt barn, utan någon. Så hade det varit min mamma som kommit in osv hade det så att säga varit samma sak.

    Jag lovar, jag föredrar verkligen att inte ha barn, eller andra personer i närheten vid sex. Detta var första gången, och att det ens hände var både chockerande och omtumlande.

    Att ni uppfattar min text som "novell-lik" kan jag inte hjälpa, jag har författarbakgrund och mina beskrivningar av saker i text blir därefter.

    Jag har inte svarat innan då jag jobbat dubbelskift måndag-tisdag, med övertid.
  • Anonym (Nintendo)
    Anonym (Äckligt!) skrev 2014-11-04 18:16:51 följande:

    [quote=74286367][quote-nick]Celines Essence skrev 2014-11-04 17:57:57 följande:[/quote-nick]

    Jag har själv några gånger som barn förstått, eller misstänkt att mina föräldrar haft sex. Lite genant känns det ju, men jag tyckte inte att det var ett dugg jobbigt.

    Jag tror majoriteten som har sex när barnen är i närheten gör det för att det är det enda alternativet under småbarnsåren. Hade vi endast haft sex de gånger vi haft barnvakt hade det inte blivit ofta.

    Om ett barn får skuld och skamkänslor av att ana att föräldrarna diskret har sex tror jag det bottnar i något annat.

    Som andra skriver, hur tror ni det fungerar i trångbodda samhällen. Ska man avstå sex om barnet finns i samma hus?

    [/quote

    Vad skulle den skulden/skammen bottna i? Ett barn på fem år har inte varit med om mycket.

    Även andra har skrivit om det innan och jag vet av erfarenhet att det är en dålig upplevelse. Ett barn märker när föräldern börjar andras och låta annorlunda, precis som att kroppsspråket ändras när man har alkohol i kroppen vilket ett barn också märker.

    Bara för att man är trångbodd måste man inte ha sex tio cm ifrån sitt barn!

    Det går att tex låsa in sig på toan och sätta igång duschen om man nu måste ha sex när barnen är vakna.


    På vår toalett finns inte utrymme för det, man får välja åt vilket håll man är vänd när man går in. Badrummet har inget lås, vilket hade gjort situationen samma som den redan var, förutom att det hade vrit en ovan situation för barnet.
  • Anonym (Nintendo)
    Anonym (t) skrev 2014-11-04 18:45:13 följande:
    Hur ska en 5åring kunna urskilja om föräldrarna har sex med varandra av kärlek till varandra eller bara har det för att?
    honkie skrev 2014-11-04 18:27:09 följande:

     ts kanske det är mer avdramatiserat och öppet? Kanske har ts själv suttit vid en sängkant och bevittnat sina päron ha sex som liten och därav fått en sund/osund inställning till sex?


    Vad ett barn uppfattar om kärlek eller lust kan jag inte svara på, men jag vet att även ett litet barn uppfattar när någondera föräldern går med på sex "för husfridens skull" och har mången natt i min barndom legat och lyssnat på min mammas kvävda gråt.
    Jag påstår ingenstanns att jag inte haft trauman i min barndom, men jag har aldrig sett mina föräldrar, eller andra vuxna, ha sex. Aldrig sett en porrfilm, eller ens delar av en. Är för det mesta ganska pryd. Har sagt flera gånger redan att jag var chockerad över mig själv.


  • Anonym (Nintendo)
    Armageddon skrev 2014-11-14 16:23:17 följande:

    Nu var det väl iof så att barnet inte tog del, utan var fullt upptagen med sitt spel . Barnet satt ju inte storögt och tittade på.

    Och jag uppfattar inte att ts går igång på att det är barn i närheten, utan på att de borde avbryta men lyckades smyga med det så att barnet inte märkte nått. Kunde lika gärna varit att det var nån vuxen som de smög för, iof svårare i just de fallet, du vuxna troligen hade fattat vad som pågick.


    Där lyckades du sätta ord på exakt det jag försökt förklara
Svar på tråden Imorse hade visex medan 5-åringen satt brevid oss i sängen och spelade gameboy...