• JagBehöverHjälp

    Varför blir jag blyg och osäker när jag ser henne?

    Hej, jag igen hahah.

    Jag är intresserad av en söt tjej i mitt gym och jag vill lära känna henne. Jag säger till mig själv varje gång att nu ska jag prata med henne men när jag ser henne blir jag så jävla rädd och osäker. Jag vet inte vad jag ska göra då och jag börjar tänka på henne. Jag ser att hom brukar kolla på mig (tror jag) och jag brukar kolla på henne men jag vet inte om hon är intresserad av mig, vilket gör mig rädd. Hennes pappa,mamma,bror och vän tränar där också. Hennes mamma verkar inte gilla mig (ser det på hennes blick) och jag känner hennes pappa från min förskola, hennes bror har jag pratat lite med och hennes vän verkar inte bry sig. Jag vet inte vad jag ska göra, är det rätt att prata och lära känna henne även om att jag känner hennes far och att hennes mor inte gillar mig?!:/ och vad ska jag ens säga först, " hej kan jag få ditt nu !? " eller " hej jag tycker att du är rätt söt p jag skulle vilka lära känna dig, kan jag få ditt nr eller kik" eller vad ska jag säga. Vet inte ens om jag vågar göra det, blir så jävla nervös när jag ser henne. Jag försöker vara nära dom men tänker ibland att det kan se lite skumt ut och att hon kanske blir rädd !?( inte vet jag ) Jag har sett henne länge och har än inte sagt första ordet, är det inte sent då att börja prata med henne efter flera veckor av blickar?:/ Men hur ska jag komma över min rädsla och hur ska jag kunna våga gå fram till henne och vad ska jag ens säga först, behöver lite hjälp. Blir trött att gå hem utan att säga något till henne :( :/, tack i förhand.

    Mvh

Svar på tråden Varför blir jag blyg och osäker när jag ser henne?