• Bellissa

    Handdukar med text!

    Hejsan! Är det någon här som vet vart jag kan hitta handukar som man kan skriva sin egen text på? Jag vet att jag har sett en sån sida förut men har helt glömt bort den :( Vill köpa ett gäng handdukar med rolig text att ge bort i julklapp till mina syskon!

    Hoppas någon här vet! 

  • Svar på tråden Handdukar med text!
  • Fredrikaa

    Jag vet !! :D Jag har beställt från www.nameon.se förut, de blev superbra faktiskt! Men det finns nog flera liknande, men de handdukarna vi köpte använder vi fortfarande, så det är verkligen bra kvalité! 

  • Jagheterjohan

    Får man verkligen skriva vad man vill på handdukarna? :) Kan ju vara en kul grej att ge bort om texten är lite rolig. Eller bara namnen på alla i familjen så att inte handdukarna förväxlas. Smart!

  • Bellissa
    Fredrikaa skrev 2014-11-26 14:44:17 följande:

    Jag vet !! :D Jag har beställt från www.nameon.se förut, de blev superbra faktiskt! Men det finns nog flera liknande, men de handdukarna vi köpte använder vi fortfarande, så det är verkligen bra kvalité! 


    ÅH TACK! Du är bäst! Tror du att man hinner få det innan jul om man beställer nu? Hur lång tid tog det att få dem?
  • Fredrikaa
    Bellissa skrev 2014-11-26 14:48:26 följande:
    ÅH TACK! Du är bäst! Tror du att man hinner få det innan jul om man beställer nu? Hur lång tid tog det att få dem?
    Oj det minns jag inte, hur lång tid det tog. Men jag minns inte att det tog lång tid så det är nog väldigt snabb leverans, speciellt nu såhär i juletider så brukar företag som dessa vilja skicka ut allt så snabbt som möjligt innan Jul! Jag tror nog att du ska hinna. Jag blev själv lite sugen nu när jag var inne och kollade på vad för nya saker de hade! :)
  • Johannajohanna
    Fredrikaa skrev 2014-11-26 14:44:17 följande:

    Jag vet !! :D Jag har beställt från www.nameon.se förut, de blev superbra faktiskt! Men det finns nog flera liknande, men de handdukarna vi köpte använder vi fortfarande, så det är verkligen bra kvalité! 


    Name On är superbra verkligen! Jag beställer alltid handdukar därifrån! :D Ska kanske shoppa nu igen när de har en sån där Black Friday rea: www.nameon.se/skobag-5
  • glasklara

    Tack för ett bra julklappstips, det har verkligen stått helt stilla för mig om vad jag ska köpa. 

    Jag tycker alltid att det är så svårt att hitta personliga julklappar. Man vill ju att det ska vara en liten tanke bakom gåvan man ger! Men det här var ju en väldigt bra idé faktiskt!

  • frisak
    glasklara skrev 2014-12-03 09:32:09 följande:

    Tack för ett bra julklappstips, det har verkligen stått helt stilla för mig om vad jag ska köpa. 

    Jag tycker alltid att det är så svårt att hitta personliga julklappar. Man vill ju att det ska vara en liten tanke bakom gåvan man ger! Men det här var ju en väldigt bra idé faktiskt!


    Jag håller med, personliga klappar är det bästa :) 
  • Amelisas

    Jösses vad jag måste börja köpa julklappar nu känner jag. Stressen börjar komma nu. 

    Handdukar behöver jag inhandla, mina börjar bli slitna! Är det bra kvalité på dem handdukarna från nameon.se?

  • idasmat
    Amelisas skrev 2014-12-11 12:24:07 följande:

    Jösses vad jag måste börja köpa julklappar nu känner jag. Stressen börjar komma nu. 

    Handdukar behöver jag inhandla, mina börjar bli slitna! Är det bra kvalité på dem handdukarna från nameon.se?


    Jag har köpt såna handdukar därifrån tidigare och jag kan säga att det är jättebra kvalitét på dem, bättre än många andra jag har hemma. 
  • filippa87

    Tack för tipset, mina produkter kom från NameOn precis. Hade beställt en morgonrock till min systerson Ruben, superfint blev det i alla fall!

    God Jul på er alla! 

Svar på tråden Handdukar med text!