• Anonym (Man)

    Tjej, hur ofta raggar du på killar?

    Kan gälla varsomhelst.

  • Svar på tråden Tjej, hur ofta raggar du på killar?
  • Anonym (Tjejen)

    När jag är singel alltså...

    - På internet så händer det väl kanske var tionde gång jag loggar in på en dejtingsida att jag skriver till någon ny. Kanske 2 ggr/månad. Däremot så kan jag ju vara lite flirtig med de som skriver till mig också, fast det räknas kanske inte?

    - På uteställen så händer det kanske var tredje gång eller så att jag råkar se någon fin kille och vågar ta initiativet till att gå fram och prata och flirta. Killen jag dejtar nu fick jag tag i på det här sättet. Då flirtade jag med honom en kväll och fick hans nummer när han skulle hem. Smsade dagen efter och fortsatte flirta rätt hårt och det fick resultat.

    - Med kompisar/nya personer man träffar så händer det ändå ganska ofta, jag flirtar lite och känner av läget med de flesta nya bekantskaper som jag tycker verkar intressanta, och ibland även med de som inte är det för bekräftelse. Kanske ungefär hälften av de som är singlar som jag lär känna via jobbet eller på annat sätt (typ vänners vänner).

  • Anonym (Man)
    Anonym (Tjejen) skrev 2014-11-27 17:54:39 följande:

    På internet så händer det väl kanske var tionde gång jag loggar in på en dejtingsida att jag skriver till någon ny. Kanske 2 ggr/månad.


    Varför inte varje gång?
  • Anonym (Sibylla)

    Vart eviga gång jag hittar nån som väcker min nyfikenhet.

  • Anonym (Bok)

    Tjejer som är intresserade av detta här har ni en bok med förslag. Game Girl Det är dags för brudarna att ta hem spelet!

  • Anonym (hm)

    Hela tiden, fast det är förklätt till skojande. Menar oftast inte mkt med det men det är roligt och männen blir glada och jag med. Ibland så har jag ett äkta intresse, då gör jag samma sak fast är lite mer vänligt fokuserad liksom.

  • Anonym (Bok)
    Anonym (hm) skrev 2019-06-04 09:12:57 följande:

    Hela tiden, fast det är förklätt till skojande. Menar oftast inte mkt med det men det är roligt och männen blir glada och jag med. Ibland så har jag ett äkta intresse, då gör jag samma sak fast är lite mer vänligt fokuserad liksom.


    Har du gjort Succè vid alla tillfällen 
     
  • Anonym (hm)
    Anonym (Bok) skrev 2019-06-04 09:17:02 följande:
    Har du gjort Succè vid alla tillfällen 
     
    När jag menar något med det? Ja...det brukar gå bra :) Har dock så ont om tid numera att jag sällan tycker att det är värt besväret. Men har väl ganska lätt för det ja. Hurså?
  • Anonym (Bok)
    Anonym (hm) skrev 2019-06-04 09:40:26 följande:
    När jag menar något med det? Ja...det brukar gå bra :) Har dock så ont om tid numera att jag sällan tycker att det är värt besväret. Men har väl ganska lätt för det ja. Hurså?
    Jag undrade bara så du har aldrig fått nobben alltså 
  • Anonym (hm)
    Anonym (Bok) skrev 2019-06-04 09:52:46 följande:
    Jag undrade bara så du har aldrig fått nobben alltså 
    Jag gör ju så att jag sonderar terrängen och känner av, blir inte intresserad av någon jag inte har kemi med. Så egentligen så har jag aldrig fått ett "nej", nä precis. Men hade jag haft dåliga känselspröt och fortsatt med någon där vi inte klickar så hade jag väl fått nobben ganska många ggr vid det här laget i så fall ;)
  • älskamigmucho

    Jag raggar o flirtar typ jämt med män jag möter på olika ställen. Allt från han i kassan på preem till läkaren eller nån på badhuset eller gymmet. Älskar att ha en flirtig stund som kan leda till mer ibland men ofta för att få leka lite kan jag tex visa upp mig för honom o han får titta o snabbt kanske röra innan jag måste vidare eller han. Nu senast på en bar. En man som kollat på mig stod i baren tjejen vid bordet. Jag smet upp o ställde mig så nära att han kände min kropp mot honom. Han var väldigt förvånad när jag sa att jag sett hans blickar ner i min urringning o att jag skulle serva dem för honom där o då om tjejen var ok med det. Han sa att han ville se så jag var tvungen att göra det lite extra spännande o bad bartendern att få visa upp mig för han brevid så hon inte ser. Han sa javisst o jag plockade fram brösten ur urringningen o lät även bartendern kolla. Mina bröst är alltid redo o nipplarna var styva så jag bad få doppa den i hans glas o ham bara stirrade. Bartendern har sett mig innan göra liknande grejer... hon märkte inget o jag gick till mitt sällskap o tackade bartendern. Han är en gift proper man som skulle ha kunnat göra vad han vill med mig massa gånger men har bara tittat på mig när jag raggat upp olika män inför honom.

Svar på tråden Tjej, hur ofta raggar du på killar?