• Äldre 28 Nov 11:37
    5669 visningar
    32 svar
    32
    5669

    Familjelivs julkalender: Lucka 22


    För att vara med och tävla idag vill jag att du laddar upp en bild av en teckning som ditt barn har gjort. Gärna med jultema men absolut inget krav. Skriv en kort berättelse om teckningen och en motivering till varför du vill vinna.

    Tävlingen öppnar idag och pågår fram till midnatt 22/12. Vinnaren utses av en jury på Familjeliv och presenteras därefter här i tråden.

    Vinnaren måste svara inom en vecka, annars går vinsten till någon annan.
    Vi kommer göra vårt bästa för att du ska få din vinst före jul, men vi kan inte garantera det.

    Läs gärna våra fullständiga tävlingsregler.

    Lycka till! Tomte
  • Svar på tråden Familjelivs julkalender: Lucka 22
  • Äldre 7 Jan 09:55
    #29

    Hej och god fortsättning!

    Nu är det dags att avslöja vem som har vunnit!
    Ni har fått vänta ett tag i och med att det har varit helger och ledighet Solig

    Vinnare är:


    Jennyorust skrev 2014-12-23 00:03:33 följande:

    Man lär dig av sina kusiner... Vi har vart i hos kusinerna och han hade målat sin stol som var likadan, stolt kommer Viktor till sin mamma och säger -Jag har målar samma som Samuel... Japp, TUR det finns aceton ännu säger jag bara!

    Vi Önskar gärna bilar lego så vi har roligare saker att göra här hemma på dagarna än att måla på möbler! Viktor älskar Lego och givetvis spännande sportbilar också!


    Jennyorust! Skål

    Stort grattis och hoppas att sonen bygger med lego istället för att måla pallar
    Inboxa dina kontaktuppgifter till mig. Jag behöver namn, adress, mejladress och mobilnummer.
    Skriv gärna även vilken lucka du vann!Solig
Svar på tråden Familjelivs julkalender: Lucka 22