Inlägg från: Anonym (xxx) |Visa alla inlägg
  • Anonym (xxx)

Tjejer får blommor, killar får....?

Är jag i ett förhållande visar jag uppskattning till min kille på olika sätt. 

Favoritmiddagen, massage, favoritmagasin, köper kläder ibland, tar emot i fina underkläder när han kommer hem . Jag hämtar inspiration från det jag vet att han tycker om. 

Det här med blommor känns lite gammaldags, men uppskattas av många. Själv skulle jag bli överlycklig om killen köpt något som jag gillar. Tex en påse fint garn, eller en bra olja från hälsokosten. 

• Anonym (xxx)
    matildaaf skrev 2014-11-30 14:55:17 följande:

Tycker synd om er. Precis som jag skulle tycka lika mycket synd om män som uppvaktar sina kvinnor önskvärt mycket and beyond utan att få något tillbaka. Det ska vara traditionellt men ändå modernt. En kan inte stå för all uppvaktning & uppskattning i en relation.

Vet dock av många erfarenheter att svenska killar har tendenser av att vara snålare. Dem är det. Går tom att googla. Har inte dejtat en helsvensk man på hur länge som helst...

Skaffa er en man som är hälften svensk & hälften utländsk (i mitt fall en halvgrek).. Dem har ju en helt annorlunda mentalitet, på gott & ont men tråden handlar ju om blommor och annat & där slår dem de svenska killarna...

Inväntar hatkommentarer nu :)))))) Skippa det tack..

...på gott och ont skriver du. Vad i består det onda i din situation? *nyfiken* Kan de vara så att mannen har förväntningar på kvinnan, som i Sverige anses ojämställda och utdaterade?

• Anonym (xxx)
    matildaaf skrev 2014-11-30 21:32:37 följande:
    Kan tänka mig att du är en större slampa för dem. Vi kan slampa ihop.

Inte enligt grekisk kultur iallafall. 
    Så jag är inte bara en slampa utan nu någon dem bara kör på & som får mindre investering? Gud.. Skase malaka e. Aldrig träffat en svensk kille som haft det tänket som utländska. Jag är dock bara 22 & det är läskigt vad folk i min ålder ligger. Det är så jäkla äckligt, man blir mörkrädd.

Annars så förstår jag ditt tänk. Jag kan hålla med dig om att tjejer får mindre investering ju fler sexuella partners dem har, det är ju så folk tänker. Min personliga åsikt är dock att jag ser på det likadant för män jag skulle dejta..
    Svara inte idioten... han tycker det är kul med provokation. Har väl tråkigt eller något. 
Svar på tråden Tjejer får blommor, killar får....?