• Äldre 2 Dec 21:10
    9729 visningar
    60 svar
    60
    9729

    varför är killar som är ensamma hatade?

    varför ser kvinnor sådana män som losers o nollor?

  • Svar på tråden varför är killar som är ensamma hatade?
  • Äldre 2 Dec 22:13
    #3
    eslah skrev 2014-12-02 21:12:59 följande:

    Är väl en fördel som singelbrud jaga någon som är själv/ensam, trodde du att brudar föredrog att ragga bockar i polygamhyddor?


    kvinnor är rädda för män som är okulder.
    guchi skrev 2014-12-02 22:06:22 följande:
    Är det verkligen sant ?
    menade: varför hatar kvinnor män som är oskuld.

  • Äldre 2 Dec 22:17
    #5
    Tilja skrev 2014-12-02 22:16:05 följande:
    Jag är kvinna och jag är inte rädd för män som är oskulder och jag hatar inte heller män som är oskuld.
    irl är en annan femma för dig.

    lätt att skriva snälla söta inlägg på internet för att "lugna" ner stämmningen hos mig.
  • Äldre 2 Dec 22:28
    #8
    Dixie skrev 2014-12-02 22:20:07 följande:
    Varför tror du alla kvinnor går runt och hatar dig?
    för att jag under hela mitt liv blivit igonerad och de få tillfällten nån pratar med mig i privata sammanhang så är det bara negativa saker om mig som kommer ut ur deras mun.

    deras blickar och skratt, pekningar, fotona tagna....folk som snackar bakom min rygg och sedan får jag reda på det...etc

    prat med kvinnor på internet, de ogillar mig, varenda en av dom.

    så trött på det. vill bara vara en vanlig kille som kan bli accepterad i samhället!

    slippa gå ut utan att bli hånad hade varit en dröm för mig. att känna att ingen tycker att jag är ful.....att veta att jag kanske har chans på någon i denna värld.....


  • Äldre 2 Dec 22:29
    #11
    eslah skrev 2014-12-02 22:25:28 följande:
    Varför skulle kvinnor vara rädda för det? Kan tänka mig att det är flera som vill forma och rida in en sådan.
    vem då? aldrig hört talas om.

    rädda för att det är jävligt ovanligt att man är 24 år och oskuld.
  • Äldre 2 Dec 22:31
    #13
    Grande Rock skrev 2014-12-02 22:28:59 följande:

    varför går du runt och berättar för alla kvinnor att du är oskuld?


    det gör jag inte :D

    dom antar det pga hur jag ser ut o nervös.

    men ibland har det kommit ut att jag är, när man vart tvuvngen att erkänna att man inte har något ex etc, vill inte ljuga.
    Tilja skrev 2014-12-02 22:29:11 följande:
    Nej, jag kanske är ett undantag, det vet jag inte, men jag bryr mig verkligen inte om en kille är oskuld eller inte. Eller faktiskt, om man tänker partnermaterial så tycker jag snarare det är positivt ju färre andra tjejer killen har legat med.

    typ 4 per land som resonerar så här, tror dock att du faktiskt irl inte hade gjort som så du skriver här nu, du hade backat. du försöker vara snäll nu,det vet jag..
  • Äldre 2 Dec 23:41
    #21
    Lesopeso skrev 2014-12-02 23:00:17 följande:

    Kvinnor hatar inte oskulder, de ogillar bara dig.


    ja, de ogillar omega killar, dvs killar som aldrig kan få till det, vi är och förblir ensamma.

    kanske omoget att hata oss när vi mår så dåligt.

    jag hade aldrig hånat någon annan människa som var ensam, aldrig.
    Bunny on speed skrev 2014-12-02 23:01:47 följande:

    Det här är anledningen till att jag gillar FL. Jag lär mig något nytt varje dag. Tex visste jag inte att jag hatar ensamma killar, men nu vet jag bättre.


    du ser ned på dom.
    LaLola skrev 2014-12-02 23:30:32 följande:
    Men hur kan detta vara möjligt?!
    Vänta, låt mig gissa, du kör med samma stil som här på FL?

    nä. de tycker jag är tråkig, udda och inte attraktiv. på nått forum har det hänt att jag nämnt i nån tråd att jag är oskuld (nån tråd som handlat om det) och då har en del slutat skriva....slump? yeah right.

  • Äldre 2 Dec 23:47
    #22

    ni resonerar inte så här när det verkligen är dags.

  • Äldre 3 Dec 03:05
    #24
    Bunny on speed skrev 2014-12-03 00:06:56 följande:

    Igår var du beta.

    Sedan introducerade någon uttrycket omega och nu är du omega.

    Du ändrar dig snabbt.


    kunskap är aldrig fel.


  • Äldre 9 Dec 03:53
    #36
    Paulina P P skrev 2014-12-03 13:00:44 följande:
    Kvinnor ser inte ensamma män som loosers. De ser män som DIG som loosers. Du visar i tråd efter tråd att du inte respekterar kvinnor, att de rent av hatar kvinnor. Om du inte respekterar kvinnor varför ska i respektera dig?
    och anledningen till att ni hatar mig är för att jag är ful och ensam. ni älskar att mobba någon som redan mår dåligt.

    för det är ju det jag skriver: kvinnor hatar mig för att jag är ful och ensam. då blir jag en loser i eran ögon. inte för det jag skriver, för kvinnor vet ej vad jag skriver på internet anynomt.

    ni hatar män som är fula och oskuld, patetiskt :)
  • Äldre 9 Dec 03:54
    #37
    du är ett tygexempel på att det är ok att mobba vita ensamma män.

    hade jag varit svart eller kvinna så hade du istället gett mig stöd.

    tragiskt att du inte blir bannad.
  • Äldre 9 Dec 03:56
    #38
    Tilja skrev 2014-12-03 17:26:29 följande:
    Jag ska visa dig något som faktiskt spelar roll när kvinnor funderar på om en man är av partnermaterial, till skillnad från om han är oskuld eller ej:

    "kan inte alla kvinnor bara sluta att gråta.
    de som utsätt mest för våld är män.
    så knip igen.
    det är inte synd om er."

    "jag håller käft, men bara på ett vilkor, att alla feminister håller käft de men.
    dags att börja visa lite respekt till den vita mannen som byggt sekulära väst."

    Uttalanden som dessa är nog för att veta att denna person inte är av partnermaterial.
    men att skriva så om killar är okeeeeeeeeeeeeej.

    vakna upp, titta, läs och förstå. vi lever i en sjuk värld där hycklerier dominerar.

    kvinnor får beete sig hursomhelt och vi vita män ska hålla käft och accetpera att bli överkörda i precis allt. säger man emot så är man en tönt och vit man.
  • Äldre 9 Dec 15:43
    #41
    Bunny on speed skrev 2014-12-09 08:07:29 följande:

    Vi tar det igen.

    kvinnor hatar inte blyga män. Pratar manken inte med dem har de garanterat ingen åsikt.

    Är mannen obehaglig jkan han hatas. Ingen tycker om obehagliga människor.

    Kvinnor hatar inte fula män. Att inte dejta någon ärinte att hhata honom.


    och varför hatar man obehagliga människor? jag gör det inte.

    vad är en obehaglig människa ens?
  • Äldre 9 Dec 15:44
    #42
    Bunny on speed skrev 2014-12-09 08:09:25 följande:

    Och det är väl klart att dina åsikter skiner igenomäven ui verkliga livet. Vem är det som är hycklare egentligen?


    ni säger till mig att kvinnor inte har superkrafter och inte kan se att jag är oskuld etc.

    men när det kommer till att jag tycker att kvinnor avskyr mig så kan dom se det via att läsa mina tankar?

    låter ju helt skevt.

    tjejer har inga krafter, annars hade inte så många psykfall haft flickvänner.
  • Äldre 9 Dec 16:16
    #45
    The past is now skrev 2014-12-09 16:11:39 följande:
    Exakt gör oss alla en tjänst och sluta för gott med dina patetiska trådar ts.
    om jag håller allt i en tråd då? en sk gnälltråd..
Svar på tråden varför är killar som är ensamma hatade?