Inlägg från: Anonym (.l.l.l.) |Visa alla inlägg
  • Anonym (.l.l.l.)

hur hade ni reagerat?

Ess skrev 2014-12-19 16:36:12 följande:

Om dom klargjort för dig att du inte ska lägga dig i, så låt bli.
    Säg åt pappan att from nu så är barnet hans ansvar fullt ut. Frågar barnet dig något så hänvisa till pappan. Ber barnet om hjälp, så är svaret nej fråga pappa.
    Skit i dem helt enkelt.

Håller med till 100%

• Anonym (.l.l.l.)
    Anonym (Vilsen i tänket) skrev 2014-12-19 18:22:02 följande:
    Låter som en klyscha men han är en annan person då bonus inte är här.

Jag tror att hans längtan o dåliga samvete plus att han själv är väldigt bortskämd av sina föräldrar gör att han blir sådan inland.

Jag har varit på väg ifrån flertal gånger men det är något som håller mig kvar. Älskar honom
    Du menar att han är en falsk människa? Antingen mot dig eller mot sitt barn, då han spelar en annan roll varannan vecka.

Man ska sluta att ursäkta människor som gör elaka saker, det finns många som har dåligt samvete eller har haft vissa uppväxter utan att bete sig dåligt.

Du älskar honom ja, men älskar han dig, tyder hans handlingar på att han gör det? Han kanske älskar dig på deltid? Räcker det?

Sen är det konstigt att din man har en tjurig unge om han själv är tjurig, vissa saker går i arv eller så tar ungarna efter förälderns beteende.

Som vanligt är det alltså föräldern som är det stora problemet, inte bonusungarna eller bonusföräldrarna.
Svar på tråden hur hade ni reagerat?