hur hade ni reagerat?
Beror på vad det rör sig om. Allt behöver man inte som bonusförälder lägga sig i, tycker jag.
Beror på vad det rör sig om. Allt behöver man inte som bonusförälder lägga sig i, tycker jag.
Ja men jag känner att får man inte vara med och då tänker jag på vardags grejer inga stora beslut då har jag ingen lust att räknas med när bonus själv har lust. Ex hoppa in om pappa inte kan.
Känns väldigt utnyttjande. Är det den nivån barnet vill ha så är det väll så.
Det handlar om vardagsgrejer.
Sjukhusbesök tandläkare skola har jag inte en tanke att ställa upp på. Varken lust eller tycker att jag ska om det inte blir akut förstås.
Det jag menar är beslut som rör vår ekonomi och vår tid och vårt hem.
Att sen bonus knappt säger något när jag är med för att sen joddla på som 17 när pappa o bonus är själva känns ju inte som vi är en familj. Joddla på är samma sak som att sitta o berätta vad man vill ha vad man ska köpa vad man vill....
Resten får pappan inte heller vara delaktig i då är det mamman.
Sådana här trådar är så himla trista.
Någon kommer med ett påstående som är felaktigt eller ibland bara uppseendeväckande på något annat sätt, ett gäng människor ägnar sig med emfas och outtröttlig energi åt att övertyga medlemmen med påståendet om hur fel den människan har, ts frågeställning drunknar bland alla inlägg som handlar om något helt annat och de som tagit sig tid att försöka bena i ts problem kan inte få igång någon dialog med ts (ja, hon kanske inte är intresserad av att få någon annan syn på saken än sin egen heller, för den delen - det vet ju inte jag).
Då jag gång på gång blir straffad då jag säger fel saker så känner jag att det är bättre att jag inte lägger mig i alls.
Bonus ville ha med mig på en grej som pappa sagt måste tänka på det.
Jag log o sa var det inte jag som inte ska lägga mig i? Är det inte så du sagt?
Bonus ler o säger den här gången får du det.
Glöm det sa jag. För det första skulle jag aldrig säga en annan sak än vad pappa sagt.
Jag blir straffad genom att min man blir arg på mig bonus straffar mig med att inte prata med mig.
Kan komma hem o se familjen sitta i tv rummet genom fönstret när jag kommer in har bonus gått därifrån. Säger jag hej så svarar inte bonus.
Min man har aldrig ifrågasatt bonus sätt att vara.
Detta gör också att jag mer och mer struntar i att engagera mig o hjälpa till.
Vad handlade det här om?
"Häromdagen så sa jag ifrån bonus gjorde värre jag sa inget. Jag sa sen till min man att ska bonus göra sådär då följer jag inte med.
Min man sa till bonus (jag svimmade nästan) bonus tjurar och svarar inte.
Min man frågar bonus om hen har hört vad min man har sagt och bonus blänger och säger tjurigt ja. Kollar sen på mig."