• Anonym (Kaffedraken)

    Har ni fått era priser? Det har inte jag.

    Hej jag vann lucka 3 på adventskalendern som de har här på FL men inte fått priset än, har ni andra fått det?

    Jag har mailat FL en gång och kontaktat forumvärden två gånger men får inga svar i från dem så jag funderar på vad som har hänt.

    Är andra tävlingen som jag har vunnit ett pris på och inte fått det jag vunnit och funderar på varför, därför funderar jag på om ni andra har fått det.

    Jag vann priset för att ge det till en granne som har det knapert och jag ville så gärna att hon skulle få ge det legot till sin son i julklapp då jag vet att han älskar lego men hon har inte råd att köpa ett sånt, skulle vara bra att veta om jag måste skaffa en annan julklapp till sonen istället, han är så värd det.

    Här är tråden:
    www.familjeliv.se/forum/thread/74408666-familjelivs-julkalender-lucka-3

  • Svar på tråden Har ni fått era priser? Det har inte jag.
  • Anonym (Kaffedraken)

    Puffar igen då jag fortfarande inte har fått LEGOT till pojken, kändes väldigt dumt då jag redan hade sagt till hanns mamma att hon skulle få detta stora LEGO att ge honom i julklapp så hon hade inte räknat med att behöva köpa mer än några små saker till grabben.
    Hon har som sagt cancer och lever på under existensminimum så är det någon jag vill ska få den här hjälpen så är det hon, sen blev det pannkaka av det hela

    Nu köpte jag ett annat LEGO till pojken så att han slapp bli ledsen men det känns tråkigt att jag vinner något här och sedan inte får det, speciellt när det inte är första gången det händer...så däför undrar jag om det är fler som har råkat ut för det.

  • Anonym (Kaffedraken)
    Aikido skrev 2015-01-03 17:07:42 följande:

    Det har hänt förr att folk fått vänta länge på priser i FL:s tävlingar. Sparsamt med information eller ingen alls. Hänvisningar till sponsorerna (de som står för priserna) yada yada yada


    Lite tråkigt när de ger sken av att man ska få dem till jul och sedan blir det inte så, var en jäkla tur att jag hade pengar och kunde köpa nått åt grabben, jag är själv ensamstående med 4 barn, men jobbar i vilket fall så jag har lite mer än vad hon som skulle få LEGOT har det.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Erfdgt skrev 2015-01-14 22:22:19 följande:
    Hur har det gått? Jag vann lucka 1 och har inte fått svar på mina mejl eller någon vinst ännu. Jag hade också hoppats på att få det till jul, men nu är ju det kört. Hade däremot hoppats nu på att hinna få det före födelsedag i februari, men känns som att det nog inte kommer hända heller tyvärr.
    Hej! JAg har inte heller fått mitt pris än, fick mess i från de på FL för ca två veckor sedan och de skulle höra av sig till LEGO igen för att puffa på men som sagt jag har inte fått nått ännu, börjar bli ganska irreterad då det är tredje gången det händer mig efter att ha vunnit ett pris på FL Obestämd
Svar på tråden Har ni fått era priser? Det har inte jag.