• Knäck

Första barnet september 2015

De flesta med BF i september har nog inte plussat än men ni kommer väl så småningom och gör mig sällskap :)

• Svar på tråden Första barnet september 2015
  • emolau

Nära tänker ni berätta för era nära och kära? Före eller efter v12? :)

• PaLo
    emolau skrev 2015-01-08 13:22:32 följande:

Vi har redan berättat för de allra närmaste.. Det gjorde vi direkt vi själva fick veta. Vi vill inte att personer ska behöva fundera över varför man är ledsen om det går åt skogen samtidigt som vi vill kunna dela både oro och glädje med de som betyder mest för oss.
  • NattaLind

Vi berättade för våra föräldrar samma dag. Är samma här, vill att folk ska förstå vad det är som händer om något går snett :) Samtidigt skulle jag aldrig kunna hålla mig ;)
  • Lovven

Vi berättade också samma dag. Då var jag i vecka 5. Det går liksom inte att hålla sig sen vill jag också att de ska veta om något går snett och jag blir nere på grund av det. Är nu i v7
  • idorina

Hej!
    Jag plussade i tisdags på BIM+3, väldigt oväntat. Har inga symtom ALLS. Ska köpa ett till test imorgon, känns inte riktigt ännu

• Lovven
    idorina skrev 2015-01-08 15:12:48 följande:

Hej!
    Jag plussade i tisdags på BIM+3, väldigt oväntat. Har inga symtom ALLS. Ska köpa ett till test imorgon, känns inte riktigt ännu

Vad spännande! Jag rekommenderar dig att köpa stickorna från rfsu! Jag tycker de är bäst. Jag testade redan fyra dagar efter beräknad mens och visade positivt på två styck. Vid tidigare grav använde jag clearblue och andra dyra stickor men de visade neg tre gånger och en fjärde fungerade inte. Dagen efter testade jag på rfsu och var då positiv. Plus att man får två stickor i ett paket! Är nu i v7 :) Lycka till
  • NattaLind
    idorina skrev 2015-01-08 15:12:48 följande:

Hej!

Dom säger ju att ett plus alltid är ett plus, står till och med på vårdguidens hemsida. Visar vilken sticka som helst plus så är det så. Grattis! :)
  • Lovven
    Eveelina89 skrev 2015-01-08 16:23:05 följande:

V6 5+2

Jag är i v7. Känns spännande men också väldigt överväldigande och skrämmande.
Svar på tråden Första barnet september 2015