sandra 1986 skrev 2015-02-17 20:14:18 följande:
Ang de här med chef så år jag så lyckligt lottad att min mamma är min chef ?? Hon vet ju om såklart att jag är gravid och kommer väl kunna styra och ställa ungefär som jag vill. Min senaste graviditet jobbade kah till BF+3, ska försöka med samma den här gången :)
Jag har en brio smile till vår son, är suupernöjd! Men eftersom han bara kommer vara 1,9år så måste jag väl ha en syskonvagn. Jag är alldeles för snål för en bugaboo då vi kommer behöva köpa ny bil och så.. Så jag funderar starkt på en phil&ted...
Visst var ni flera som kände er livmoder just på morgonen? Jag är ju bara i v.10 å känner livmodern som en knöl nere under naveln på morgonen. Ibland börjar jag noja upp mig att jag gått längre, eller så ibland tänker jag tvillingar och blir då livrädd ????
Skönt att ha det så okomplicerat med en chef, hade en väldigt bra chef på förra jobbet som fick veta redan ca v7 eftersom jag trodde jag fick ett missfall... Men denna chef har jag inte samma samarbete och förtroende för....
Apropå vagn har jag provat Phil and Ted, det jag inte gillade med den var att syskonsitsen inte gick att lägga i viloläge... Gillade då britax b-dual bättre där syskonet också kan vila/ligga. Annars är jag verkligen supernöjd med baby jogger city select och kommer fortsätta använda den när syskonet kommer :)