Docka Anemone gråter inte?
Min dotter ska få en sån när hon fyller år om två veckor och den är redan inhandlad. Skulle gärna vilja veta hur det löste sig med gråtandet i fall vi får samma problem.
Min dotter ska få en sån när hon fyller år om två veckor och den är redan inhandlad. Skulle gärna vilja veta hur det löste sig med gråtandet i fall vi får samma problem.
Så tråkigt att det inte fanns någon ny Anemonedocka. Jag håller tummarna att våran är som den ska för det är det enda min dotter önskat sig. Ja det är lite äckligt när man tänker efter med vatten som inte kan komma ut men så är våra babyborn dockor också. Där fylls armen med vatten som man "pumpar" ut som tårar.
Vad stod det på kartongen att den skulle göra? Dockors funktion brukar ju kunna ändras lite från år till år. Så är det i alla fall med baby born och baby anabelle men det som står på kartongen borde rimligtvis vara korrekt med dockan som ligger i...
Nu är våran docka öppnad och provad. Den gråter när den druckit men den blinkar inte och på instruktionerna så verkar den inte kunna det heller. Tänker att de nog tagit bort den funktionen på årets docka. Kanske var det inte så hållbart..? I övrigt så verkar allt fungera som det ska och dottern är överlycklig över sin docka.