Min fru vill, men inget händer
Ni är småbarnsföräldrar, den tiden i livet finns det så mycket som kräver ens uppmärksamhet, det är så lätt då att glömma att vårda kärleken, och det är viktigt.
Det är ju ni som är basen i era liv och tillsammans skapar ni ett bättre liv för era barn än var för sig så ja, det sexuella är viktigt.
Det låter som om din fru som så många andra stressade småbarnsmammor med för lite tid och för mycket ansvar prioriterar ner sexlivet, det får vara tills allt är perfekt om ens då.
Jag tror det är oerhört vanligt, jag vet att det här låter lite torftigt, men jag tror på att tidsbestämma, när ni ska ha sex, i förväg och gärna se till innan att hetsa upp varandra lite, med några förstulna smekningar, en viskning i örat, eller ett sexigt sms, och så ser ni till att också ta er tiden för varandra, inga avhopp.
Ni behöver inte nödvändigtvis ha penetrerande sex om det känns helt fel, men ni ska vara tillsammans och prata, leka, smeka och njuta av varandra.
Att förvänta dig att hon ska galen av åtrå slita av dig brallorna är nog i nuläget att begära lite för mycket.
Det är mitt tips och jag önskar er lycka till.