Inlägg från: MrFahrenheit |Visa alla inlägg
  • MrFahrenheit

Vad tycker ni om SD

Men sluta gnälla nu. SD = gnällkärringar.

Motbevisa mig nu snälla. Går det ens att prata om något med er utan att prata invandring?

Jag menar... Alla världens problem (och dem är många!) kretsar till en och samma sak alltid. Invandrare är som ett svart hål för er, suger in allt och alla i sin mörka dödsvirvel.

Så länge SD förblir ett enfråge-parti så kommer ni att ha en anledning att snyfta när ni tror att ingen ser...

• MrFahrenheit
    TroligenCoolEn skrev 2014-12-28 02:52:35 följande:

Jag tycker det är fel att man inte kan acceptera SD som ett vanligt parti som alla andra! Alla ska hata dem hit och dit bara för att dom valde en annan taktik?

Respekt och acceptans är något man förtjänar och inte kräver eller ber om. Den som hotar andra och/eller kräver respekt utan motprestation, det är den som ska bekämpas med alla medel.
    En underförstådd regel
  • MrFahrenheit
    Esoada skrev 2014-12-28 04:35:21 följande:
    Ja med mig!
    Vad vill du veta?
    Motbevisa mig rätt nu, men tog inte du mitt citat i det här fallet ifrån en helt annan tråd och gjorde det till något helt annat, just i den här tråden? Drömmer

"Och populister vill veta varför just jag ifrågasätter varför de enbart väljer att rida med snoppen..."
  • MrFahrenheit
    MrFahrenheit skrev 2014-12-28 03:04:07 följande:

Men sluta gnälla nu. SD = gnällkärringar.

Motbevisa mig nu snälla. Går det ens att prata om något med er utan att prata invandring?

Jag menar... Alla världens problem (och dem är många!) kretsar till en och samma sak alltid. Invandrare är som ett svart hål för er, suger in allt och alla i sin mörka dödsvirvel.

Så länge SD förblir ett enfråge-parti så kommer ni att ha en anledning att snyfta när ni tror att ingen ser...

Sen Pai skrev 2014-12-new year 00:00:00 #11

Ja med mig!
    Vad vill du veta?
    Fakta: Jag var inte fullt ärlig i ovan tråd (#25)

Fakta: Jag vill enbart att du ska veta att du inte enbast kan plocka bort de konstateranden jag mfl har gjort, plocka ut citaten ifrån det andra har sagt, enbart för att bedriva populistiska motfrågor utan egentliga svar på raka frågor...

Alla populister bedriver motfrågor på ,"varför gör alla så här!?", som enda svar...

"MAGPLASK!!!!!"
  • MrFahrenheit
    Esoada skrev 2014-12-28 04:35:21 följande:
    Ja med mig!
    Vad vill du veta?
    Du vet att du är en Sen Pai nu... #25 & #26
  • MrFahrenheit
    VPK skrev 2015-01-03 09:59:22 följande:

Det är ju PK folket som gjort att folk flyr från dessa länder, ingen hade dött om det inte vore för de, stäng alla gränser mot araber och afrikaner, nolltolerans så slutar de att komma.

Det är enbart PK-folket som inte ser det roliga i varför man förnekar utvecklingen, samtidigt som de förespråkar den.

Lite som att säga att vi inte lever i en globaliserad värld och att vi inte blir påverkade utav vad som sker utanför landets gränser...
  • MrFahrenheit
    Sen Pai skrev 2015-01-03 19:46:19 följande:
    Nej?! Fan snackar du om?
    # 25 - #27. Läs om, läs rätt
  • MrFahrenheit
    ölburk2 skrev 2015-01-03 19:49:20 följande:

Hur är siffran 104 miljarder framtagen? Var den kommer ifrån skiter jag i, jag vill enbart veta hur den är framtagen..

Den siffran skapades i samband med det talsystem som vi känner till bäst i dagens läge, nämligen systemet som grundar sig i talbasen 10. Det gör det möjligt att för vart 11:e siffra börja om ifrån början igen med siffran 1 igen och bygga på det tidigare värdet för att skapa ett ännu större tal. På så sätt går det att fortsätta tills man når 104 000 000 000.

Detta är skillt ifrån det binära, oktala och hexadecimala talsystemen som även dessa är väldigt vanliga talsystem i dagens läge. Det Babylonska talsystemet som har givit en timme idag 60 minuter beror på att 60 var talbasen i det sexagesimala systemet som gällde på den tiden.

• MrFahrenheit
    Sen Pai skrev 2015-01-03 20:28:55 följande:
    MrFahrenheit skrev 2015-01-03 19:53:34 följande:
    # 25 - #27. Läs om, läs rätt
    Blev det för mycket dricka för dig på nyår eller, baksmälla?

En två dagar lång baksmälla hade jag för 7 år senast. Jag blandade Jägermeister, rödvin, whiskey, öl och grogg den kvällen. Jag har aldrig gjort om det igen... :)

När hade du din senaste, idag?
  • MrFahrenheit
    FiaMedFunkk skrev 2015-01-03 21:08:10 följande:
    Världen har ju inte varit globaliserad tidigare? Det hände liksom runt 2005.
    Och vissa ifrågasätter den, redan idag!

"Some beleive they can fly... Some beleive they can touch the sky!"
  • MrFahrenheit
    Esoada skrev 2015-01-03 21:54:05 följande:
    Jag svarar inte mer eftersom du är oseriös
    Enbart för att man är begåvad med lite humor, trots allt allvar som gäller, så tycker jag faktiskt om dig också...

PS. Du är inte seriös.
  • MrFahrenheit

Populisterna flyr så fort de känner att verkligheten har kommit ikapp, vilket den alltid gör till slut.

De vägrar att inse att människor egentligen hellre vill ha roligt än att nedvärdera varandra. SD vill hellre se att folk lider än att se folk ha roligt tillsammans, SD utmanar allt och alla som bidrar till nöje istället för förakt. SD vet att de aldrig hade kommit till makten utan sitt missnöje till det som egentligen är roligt.

• MrFahrenheit
    Molle1981 skrev 2015-01-04 01:05:37 följande:
    Decemberkartellen är bara ett bevis på att invandrarfrågan är den viktigaste frågan för de övriga 7 partierna. Då de är berörda på vad som helst för att fortsätta med dagens destruktiva massinvandring från 3e världen. ;)
    Hyckleri, populism, eller rent ut sagt skitsnack!!!
    "Vi kommer att fälla samtliga regeringar som inte håller med oss. Vi är samtidigt villiga att samarbeta med samtliga som tycker precis som oss. Vi värnar helt enkelt om demokrati..."

• MrFahrenheit
    Molle1981 skrev 2015-01-04 09:51:53 följande:
    Det är synd att du går på medias propaganda istället för att ta reda på vad som egentligen har sagts och i vilket sammanhang.
    Du menar att man inte ska ta det som politiska partier säger rätt ut i direktsänd TV på allvar?!

Att SD kramar invandrare i TV-rutan under dagtid och jagar dem med järnrör nattetid, vet ju alla...
  • MrFahrenheit
    Sen Pai skrev 2015-01-04 10:55:41 följande:
    Dåliga "skämt" du kommer med i så fall...
    Förstår inte vad du menar, jag vill ju enbart kramas med dig...

"Notice me Sen Pai! NOTICE meee!!!!"

Svar på tråden Vad tycker ni om SD