• habiti

    alla kvinnor på jorden skulle nobba mig

    liten kuk
    röda läppar
    kort
    oskuld
    tråkig
    dum
    smal
    världens fulaste person

    varför ska man då ragga när man har så kraftiga defekter som skrämmer iväg ALLA?

  • Svar på tråden alla kvinnor på jorden skulle nobba mig
  • Gert

    Det är bara för att du tycker att alla är rasister.


    Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Aniiee

    Glöm inte de tre orsakerna som FAKTISKT på allvar räknas, som du bevisat på detta forum om och om och om och om:

    Tjatig
    Bitter
    Misogyn

    Allt du själv räknade upp skulle lugnt kompenseras om du inte var de tre sakerna.


    Happiness is something that comes into our lives through doors we don't even remember leaving open. - Rose Wilder Lane
  • Filiplopp

    Ts. Du hittar säkert någon som matchar dig.
    Finns många kvinnor som har samma. Ingen liten k.k dock.

  • Majsan70

    Men herregud! Uppsök en grotta o gå i celibat. Se till att där inte finns internet anslutning oxå. Gnälliga och självömkande människor är det värsta jag vet. 
    Hur länge har du ältat just de här punkterna på detta forum? 

  • habiti
    Aniiee skrev 2014-12-28 11:34:44 följande:

    Glöm inte de tre orsakerna som FAKTISKT på allvar räknas, som du bevisat på detta forum om och om och om och om:

    Tjatig
    Bitter
    Misogyn

    Allt du själv räknade upp skulle lugnt kompenseras om du inte var de tre sakerna.


    varför får kvinnor vara tjatiga, bittra och hata män då? orättvist.

    faktiskt på allvar räknas? du är snygg/normal, därför så fattar du inte. de bedöms på ett annat sätt, du förstår, du är inte ful.

    vi fula bedöms som fula därför att vi är fula, det är svårt för oss. det enda du behöver fixa är din personlighet, jag måste fixa det, OCH min kropp och utseende, vilket jag INTE kan.

    im stuck.
  • habiti
    puss skrev 2014-12-28 11:40:35 följande:

    Otrevlig tjatig envis korkad


    säga sanningen = otrevlig?

    korkad? om jag bestämmer mig för att lära mig något så kan jag det ämnet alledes förträffligt.

    men låt säga att du har rätt då, hur ska en korkad kille få en kvinna när kvinnor hatar korkade män med hela sitt hjärta?

    lite orättvist att korkade kvinnor kan få kille, men korkade killar inte kan få kvinnor.
  • habiti
    kivirush skrev 2014-12-28 11:50:21 följande:

    Oförstående, osympatisk, dåligt självförtroende och självkänsla.


    oförstående till vad?

    osympatisk? ni hånar mig konstant, det är ni som är det. jag önskade er god jul igår förhelvete trots månader av mobbning.

    varför måste killar ha bra självförtroende o självkänsla när tjejer inte behöver det?

    hur märker tjejer av sådant ens? hur kan man se på en kille och anta att han hatar sig själv? folk säger att tjejer inte har superkrafter, men ibland så har dom det tydligen. stor humor.


  • habiti
    Majsan70 skrev 2014-12-28 14:10:58 följande:

    Men herregud! Uppsök en grotta o gå i celibat. Se till att där inte finns internet anslutning oxå. Gnälliga och självömkande människor är det värsta jag vet. 
    Hur länge har du ältat just de här punkterna på detta forum? 


    gnälliga sjävömkande kvinnor badar i kuk.
  • kivirush

    Livet är inte rättvist. Lev med det. Gör det bästa av din situation.

    Är du ful? Gör en makeover.

    Är du smal? Träna, ät rätt.

    Röda läppar? Det har tom cruse med.

    Liten kuk? Det är det många som har.

    ..

    Du är oförstående inför alla som skriver i tråden. De flesta ger dig bara tips. Och du ignorerar dem och fortsätter med din självömkan.

    Ja, du låter så jävla sympatisk för tjejer.


    habiti skrev 2014-12-29 00:39:49 följande:

    du är snygg/normal, därför så fattar du inte. de bedöms på ett annat sätt, du förstår, du är inte ful.


    du är man, därför så fattar du inte. Vi bedöms på ett annat sätt, du förstår, du är inte kvinna.
    habiti skrev 2014-12-29 00:43:25 följande:

    varför måste killar ha bra självförtroende o självkänsla när tjejer inte behöver det?


    För att tjejer utan självförtroende är ett lätt offer. En kille utan självförtroende syns inte.
    habiti skrev 2014-12-29 00:41:42 följande:

    lite orättvist att korkade kvinnor kan få kille, men korkade killar inte kan få kvinnor.


    Haha. Stor humor. Många riktigt korkade killar får tjejer.
    Säger lite vad jag vill.
  • kivirush

    Hur lång är du? Är du. Över 170 så är du längre än många "snygga"

    Dum? Dum som i korkad är du visst inte enligt dig själv.


    habiti skrev 2014-12-29 00:41:42 följande:

    korkad? om jag bestämmer mig för att lära mig något så kan jag det ämnet alledes förträffligt.

    .


    Så då är du dum som i elak. Eller? Det borde du sluta att vara.
    Säger lite vad jag vill.
  • Majsan70
    habiti skrev 2014-12-29 00:44:04 följande:
    gnälliga sjävömkande kvinnor badar i kuk.
    Fast det är inte det saken gäller nu. Och inte nånstans här har jag läst en kvinna som självömkar sig på det viset som du gör. Man får det man förtjänar helt enkelt och jag menar allvar gå i celibat.
Svar på tråden alla kvinnor på jorden skulle nobba mig