Inlägg från: Anonym (homosapien) |Visa alla inlägg
  • Anonym (homosapien)

min man skuffar bort mig

Han är nog bög, men vågar inte leva ut det. Och nu när ni är gravida så ser han ingen mening med att låtsas.

• Anonym (homosapien)

Kanske helt accepterat i hans familj, men inte i samhället i stort. Jag känner en man som levde med en kvinna i hela 36 år(tills hon dog) fast han hela tiden varit homo. Han sa inget till kvinnan heller för att inte såra och för att om han sa det till någon så var det svårare för honom att övertyga sig själv om att han var hetero.

• Anonym (homosapien)
    Anonym (anonym) skrev 2015-01-03 17:08:53 följande:
    Jag blir nog lite orolig nu ju mer jag tänker på det. Jag ska ta uppp det lite försiktigt med honom. Men det var också han som friade till mig, på vår ett års dag och tre månader efter det gifte vi oss, så allt har gått ganska snabbt. Men jag kan inte förstå varför han så gärna ville gifta sig med mig om han är homosexuell. Jag känner nog att han älskar mig för han ställer verkligen upp för mig och behandlar mig annars som en prinsessa och överraskar mig med små och stora presenter ibland. Jag lagar alltid mat åt honom och gör saker som han gillar. Vi är bra på att ta hand om varandra helt enkelt. Men kanske han ser det mera på ett vänskapligt sätt? När vi var på en weekend resa till köpenhamn hade vi inte sex en enda gång fast vi gjorde annat romantiskt.
    Han ville väl snabba på innan du "avslöjade" honom. Han vill kanske låtsas vara hetero och ville hålla kvar dig som han säkert tycker om ändå. Kanske tom älskar.
Svar på tråden min man skuffar bort mig