• Jaggillarentjej

    Jag gillar en tjej

    Hej jag gillar en tjej i min klass och jag tror hon gillar mig vi har pratat rätt mycket i skolan men hon blir alltid typ röd i ansiktet när vi typ pratar när vi typ råkar kolla i varandras ögon och det blir bara tyst och där typ slutar vi prata.. Vi har skickat rätt mycket på snapchat/kik osv. Vi har skrivit ganska mycket om varandra alltså. Vi ger varandra typ komplimanger ofta och alla i min klass säger att vi är tsm men vi är inte det men när någon säger det när vi är nära blir hon röd i ögonen och börjar fnissa massa. Jag gillar verkligen denna tjej och jag tänker på henne ofta och vi skickar hjärtan och sånt men jag vet fortfarande inte ifall hon gillar för att jag skickar hjärtan och sånt till typ alla tjejer och jag får det tillbaka. Men mina vänner säger ofta att jag ska skita i henne för att hon verkar leka "svår" men jag kan inte sluta tänka på henne och jag har märkt att hon är annorlunda mot mig jämfört med andra killar och jag kan verkligen inte sluta tänka på henne men jag känner att jag inte bara kan fråga ifall hon gillar mig för att säger hon nej blir det väldigt akward tycker jag. Så jag vill hällre lista ut ifall hon gillar mig.. Skulle någon typ kunna ge mig tips på täcken på att hon gillar mig? Tacksam för svar!

  • Svar på tråden Jag gillar en tjej
  • Line

    Jag tror ändå att det bästa är att fråga henne. Det är alltid svårt att hålla på och tolka och analysera känslor. Bättre att vara rak på sak. Du kan ju börja med att berätta att du gillar henne. Eller kanske fråga om ni ska hitta på något tillsammans?

Svar på tråden Jag gillar en tjej