Flisan79 skrev 2015-01-09 10:27:34 följande:
Tboden:
Min man medicinerar inte heller...än! Vi får se hur han reagerar på den då han kommer få prova det under våren. Vi har varit tillsammans snart 17 år så det blir bara bonus om det fungerar lite grann.
Åldern i sig har jag inget problem med. Som du säger så är det vanligt här i Stockholm (bor i Stockholm söderort, Farsta). När jag med det tidigare barnen gått i mammagrupper har jag varit bland de yngre och många varit runt 40, även som förstagångsmammor.
Sitter ju i väldigt lika sits med boendet. Vi bor i en trea på 75 kvm så det är redan trångt. Sen så finns det inte några större lägenheter just här nära och eftersom att äldsta tösen börjat skolan här så vill jag inte gärna flytta så långt. Alternativet är att köpa, men det är ju så j-la dyrt.
Jag har sent om sider skolat om mig till tatuerare och eftersom att man hyr en stol i en studio så kör man på enskild firma. Jag jobbar för övrigt på "skäggiga damen" i bagarmossen (för den som är nyfiken )
Jag har tre tjejer som är 7, 5 och 3 år.
Var bor du/ni?
75 kvadrat är stort :)
Vi bor i en 2a på 50 kvadrat. 3 barn 2 vuxna å 3 katter. Det finns inte mycket plats för egen tid ;)
Vi letar större men det finns ju inte så mycket. Så vida man inte kan betala 3-6 miljoner...
Jag bor i nynäshamn. Inte allt för långt bort från dig :)
Har en son på 11, en dotter på 9 och en son på 4.
Spännande att jobba som tatuerare :) Tyvärr besitter jag ingen estetisk ådra alls :(
Hur gick det? Kom mensen?
Min slutade igår. Sa till sambon att nu får vi ligga i så jag blir gravid. ;) Jag lixom både vill och inte.. tanken akrämmer mig lite. Men på samma sätt vill jag så gärna :)