• Forumvärd

    Blir 2015 ditt bästa år hittills?

    Nytt år nya möjligheter, eller hur? Solig
    Så- blir 2015 ditt bästa år hittills och har du något speciellt som du ser fram emot?
    Rösta och diskutera gärna i tråden! Solig

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Blir 2015 ditt bästa år hittills?
  • Forumvärd
    youdontknow skrev 2015-01-07 10:26:25 följande:
    Efter terminen så har jag tagit studenten så jag längtar en hel del! Så svaret blir nog absolut :)
    Härligt! Solig
  • Kereza

    Vi ska kolla på ett hus att hyra imorgon - dit vi isf ska flytta UTAN vår nuvarande rumskamrat (som betalar 1/3 av hyran...när han betalar den...vi har blivit utan internet två gånger hittills för att han köpte prylar för våra pengar istället.. men lägger beslag på 2/3 av lägenheten - och SOVER i köket och blir grinig när vi vill laga mat - han är en mardröm att bo med och det ska bli så skönt att slippa honom...)
    Jag har 30 tusen ord klara på den första bok jag någonsin skrivit som folk faktiskt ber att få läsa mer av, och min sambo har åkt på en snilleblixt med en t-shirt/logo design som vi troligen kan använda för att både dra in pengar och få lite uppmärksamhet till hans konst.

    Jag törs hoppas på ett bra år!

  • Cystan

    Absolut kommer det bli det bästa året hittils!

    1. Jag blir på riktigt vuxen, fyller 20 år. Ingen siffra som slutar på "ton" längre!
    2. Jag och min sambo skall skaffa barn och börjar i juni.
    3. Ser fram emot att börja träna på riktigt också, och gå ner några kilon (5-10kg)

  • ölburk2

    Personligen så kan det bli ett bra år, om allt flyter på som det gör nu.
    Men jag misstänker det inte blir så kul i Sverige, med största sannolikhet kommer SD, nu när dom helt förlorat inflytande i riksdagshuset, att mobilisera sina huliganer för att ställa till med en massa skit, för att sen peka ut invandrarna som ansvariga..


    Fråga mig inte efter källa, ni får söka sanningen själva.
  • Almina

    2015 kommer förhoppningsvis innehålla både examen och husköp, båda väldigt efterlängtade händelser. Men de kan inte slå när sonen föddes...

  • Anonym (iris)

    Det kan i alla fall inte bli sämre än förra året. Ser fram emot att hitta en nytt (och mindre slitsamt) jobb.

  • Lord Hans

    Ja det är väl klart det blir. Vilken märklig fråga egentligen?

  • Grus grus

    Mitt år slutade på ett underbart sätt med att vi gifte oss på nyårsafton. Så 2015 är planerat med massa roliga saker för oss!


    Mamma, kvinna, fru, förskollärare, genuspedagog
Svar på tråden Blir 2015 ditt bästa år hittills?