• lotusblomman24

    Min man har flörtat med en annan kvinna

    Jag har en man som alltid sagt att man ska vara trogen ärlig. hon finns på hans jobb..Det har handlat mycket om henne hela tiden hemma..Jag själv har inte mått så jättebra har tappat en massa kg pga av överviktsoperation och varit stressad och som kvinna ska man vara så mycket ta hand om hemmet jobba vara kvinna mm.Igår kom jag in på hans sida på datan där de skrev till varandra.Han skrev att hon hade honom mm.Det kändes som en stor dolk i hjärtat.Jag väckte min man och var arg besviken känslomässigt våldtagen.Han sa att jag varit grinig flera veckor och därför behövde flörta.Så skulle aldrig jag göra och han tog ej reda på orsaken varför jag var trött grinig jämt.Jag berättade det igår och undrade varför han inte kunde hålla om mig bara när jag varit trött grinig. och fråga orsaken.så tycker jag man gör.Jag har gjort en del saker ekonomisk köpt  mer än vad vi kan men har haft mycket bakom mig och dövat med köp.Men min man som står för ärlighet som han säger bland annat till den här tjejen hur män ska vara mot kvinnor.För den här tjejen har problem med sin pojkvän och pratar ut med min man.Man känner sig sviken .JAG MÅSTE HÖRAMIN MAN OCH Den här tjejen prata och se dem maila varrandra.Det är jobbigt känslomässigt för mig och hur lång tid vet jag inte...

  • Svar på tråden Min man har flörtat med en annan kvinna
  • Jesssssica

    Du får helt enkelt ställa ett ultimatum. Finns ju ingen ursäkter för hans flörtande men det är ju heller inte hela världen. Be honom skriva till henne att han tyvärr inte kan fortsätta som han gjort eftersom att han är gift med dig. Sedan ska de aldrig mer ha någon kontakt mer än arbetsrelaterat. 


Svar på tråden Min man har flörtat med en annan kvinna