• Anonym­junior
    Äldre 10 Jan 00:04
    909 visningar
    0 svar
    0
    909

    KÄR!!!!!

    Hej

    För ungefär 4 månader sedan kände jag att jag fått känslor för en kille som går i sjuan på min skola och jag går i åttan. Jag tycker verkligen om han men jag har aldrig typ pratat med han. Alltså jag vet inte hur hans personlighet är men min bästa vän som går i hans klass har sagt att han är snällaste killen i klassen och att han har jätte bra personlighet.

    Sen efter ungefär en månad så skulle vi praktisera så träffa jag en annan kille i skolan jag praktisera på han sa hej till mig och min vän och så typ försökte han typ "flörta" med oss. Men sedan efter några veckor så träffa vi han ute så börja han prata med oss eller mest mig och jag tyckte att han hade perfekt personlighet men hans utseende var inte jätte bra. Jag kände efter att jag sen träffat han mer än två gånger att jag kände känslor för han också.

    Jag älskar den killen i sjuan men jag vet inte vad det är som händer när jag ser han andra killen och pratar med han sen när han precis sagt hejdå och ska gå så känner jag att jag vill vara med han och sen ändras de igen och så börjar jag tänka på kille 1 som jag verkligen älskar vad är de med mig. Jag hade aldrig sagt mitt namn till kille 2 och han sa aldrig sitt namn när vi träffats. Men jag fick reda på hans namn av vänner som kände han men sen liksom börja han, min bästa vän och jag skriva i en grupp för han visste vad min bästa vän hette jag hade glömt att han inte visste vad jag hette sen så fråga han vem jag var så försökte jag och min vän förklara men han kom inte på sen andra gången vi skrev alla tre så fråga han om en bild för att veta vem jag är så skicka min vän en bild så sa han så snälla saker och Bara "oh vad söt du är" och sånt sen liksom så körde vi sanning eller konka så blev de sånna pinsamma saker så sa jag om han gillade någon just nu sen sa han "nej men jag tror att jag håller på att få känslor" men så fick jag reda på att han börja få känslor för mig efter någon vecka och jag gillade också han lite men kille 1också så jag vet inte vad som händer och vi kanske ska träffas jag och kille 2 men jag vet inte varför jag känner mig rädd det känns som att något kommer hända för om jag nu liksom går vidare med kille 2 så kommer jag fortsätta se kille 1 i skolan och kommer inte kunna glömma han

    Och när jag frågade han anonymt på ask.fm om han kunde skriva hej till tjejen han gillar så skrev han till mig

    Och när jag och han brukar skriva på kik så skickar han alltid hjärtor och puss gubbar ????

    Och mina bästavänner tycker olika hon ena som går i sjuan med kille 1 tycker att jag ska fortsätta försöka med han och hon andra tycker att jag ska gå vidare med kille 2 och jag är helt förvirrad för jag gillar båda och vill inte göra kille 2 ledsen för han gillar mig och alltså jag har försökt lösa det genom att tänka ut olika alternativ men inget blir bra snälla hjälp mig har mått dåligt av detta ibland tänker jag att jag ska ta den chansen jag får för jag tror inte att jag har någon chans med kille 1 men jag kommer ändå inte kunna glömma han! Hjälp mig snälla!

Svar på tråden KÄR!!!!!