• Anonym (Pinsa­mt)
    Äldre 12 Jan 17:32
    4061 visningar
    33 svar
    33
    4061

    Har ni ertappat någon som gör något pinsamt?

    Har ni någon gång ertappat någon som gör något "pinsamt"? Exempelvis har ni råkat se någon ni känner som tror sig vara ensam i rummet/hemma och han/hon dansar och sjunger galet?(det är inte pinsamt att sjunga och dansa, men om man tror sig vara ensam så kan det ju vara pinsamt om någon ser).  Eller att ni ertappar någon som gör något sexuellt? Eller ertappar någon som gör något dumt?


    Sammantaget: Något som upplevts som pinsamt helt enkelt. Berätta

    Jag ertappade en kompis till mig stå och dansa och sjunga utan musik. Han snurrade, och gjorde konstiga rörelser. Han skämdes så han nästan sket på sig.... just för att han är så manlig och återhållsam till sin personlighet. Sånt "gör han bara inte". Vi pratade inte om det.

    En annan gång skulle jag åka på en tävling i en annan stad. Arrangörerna hade då hyrt ett hus till oss deltagare där vi skulle övernatta i två dagar. En av deltagarna gick in på toa på kvällen och glömde låsa. När jag skulle gå in på toa ser jag honom bajsa i en påse istället för toaletten. Jag stängde dörren och vi pratade aldrig om det.

  • Svar på tråden Har ni ertappat någon som gör något pinsamt?
  • Anonym (Va?)
    Äldre 12 Jan 18:17
    #1

    Vem fan bajjar i en påse!?

    Kan nog inte komma på något men väntar på andras stories! :P

  • Anonym (Blä)
    Äldre 12 Jan 18:27
    #2

    Jag ertappade mitt ex med att äta snor. Mår fortfarande illa tio år senare. Ja vi var vuxna.

  • Anonym (Linn)
    Äldre 12 Jan 19:14
    #3

    Kul tråd, följer ????

  • Anonym (Pinsa­mt) Trådstartaren
    Äldre 12 Jan 19:24
    #4
    Anonym (Va?) skrev 2015-01-12 18:17:14 följande:

    Vem fan bajjar i en påse!?

    Kan nog inte komma på något men väntar på andras stories! :P


    Han gjorde det iaf. Det intressanta är ju syftet med bajsandet i påsen, inte själva handlingen
  • Anonym (Va?)
    Äldre 12 Jan 19:58
    #5
    Anonym (Pinsamt) skrev 2015-01-12 19:24:38 följande:
    Han gjorde det iaf. Det intressanta är ju syftet med bajsandet i påsen, inte själva handlingen smile2.gif
    Kanske inte ville lämna bajsränder i toan haha
  • Victor­iaJ02
    Äldre 12 Jan 20:00
    #6

    Kom på en vän med att koka spaghetti till frukost. Hon måste haft ätstörningar i det fördolda, för det var halva 1-kgs förpackningen hon la i grytan..

  • Äldre 12 Jan 20:03
    #7

    När jag delade lägenhet med en kompis så kom jag på han med att ligga och knulla med en tjej i soffan, vi delade en 2:a och han hade vardagsrummet, ingen dörr heller utan vi använde en vikbar vägg som insynsskydd. Det var ju lite komiskt!

    Klämde ur mig ett "bra jobbat"... haha

  • Äldre 13 Jan 05:22
    #8

    Åh! Ska försöka komma på något själv, men följer sålänge :D

  • Anonym (..)
    Äldre 13 Jan 09:17
    #9
    VictoriaJ02 skrev 2015-01-12 20:00:31 följande:

    Kom på en vän med att koka spaghetti till frukost. Hon måste haft ätstörningar i det fördolda, för det var halva 1-kgs förpackningen hon la i grytan..


    Hon kanske skulle göra matlåda att ta med till jobbet? Eller spara pasta till senare?
  • Anonym (..)
    Äldre 13 Jan 09:19
    #10
    Anonym (Blä) skrev 2015-01-12 18:27:07 följande:

    Jag ertappade mitt ex med att äta snor. Mår fortfarande illa tio år senare. Ja vi var vuxna.


    Nu minns jag att en familj jag jobbade hos som barnvakt där mamman åt snor och sög på tummen. Lite märkligt. Men jag tyckte nog aldrig att det var pinsamt, bara märkligt.

    Är nog inte så pinsam av mig.
Svar på tråden Har ni ertappat någon som gör något pinsamt?