• Anonym (nervös)

    Hur länge syns cannabis som längst i urinprov?

    Rökte hasch för senast ca 6 veckor sedan, lagt av helt sedan dess men rökte ganska mycket under cirka ett år, mindre och mindre mot slutet. Fick göra drogtest på jobbet idag(det görs slumpmässigt tydligen där jag arbetar) och kände mig inte ett dugg nervös då eftersom jag inte rört det och lever helt normalt. 

    Nu börjar nervositeten krypa på..tänkt om det skulle visa något.. Hur stor är risken? Äter bra och tränar lite då och då, cyklar till jobbet varje dag. Någon insatt som vet?

    Svar uppskattas mycket...

  • Svar på tråden Hur länge syns cannabis som längst i urinprov?
  • Anonym (Nick)

    Efter som det lagras i fettet kan det synas under lång tid om du går ner i vikt. Men tvivlar på att det kommer synas om du inte rört skiten på länge och inte bantar.

  • Jill 79

    Jag har hört två veckor men vet inte om det stämmer. När jag jobbade i usa gjorde de slumpmässiga tester på oss och de sa att två veckor varlugnt. Men de kanske inte hade lika känsliga mätningar.

  • Anonym (2)

    För mig tog det över två månader innan jag pissade rent. Använde tester jag köpt själv på nätet.

  • Caisalisa

    Det kan verkligen variera. Har man brukat/missbrukat länge och testet är känsligt kan det finnas spår i flera veckor.

  • Anonym (nervös)
    Anonym (Nick) skrev 2015-01-13 20:24:45 följande:

    Efter som det lagras i fettet kan det synas under lång tid om du går ner i vikt. Men tvivlar på att det kommer synas om du inte rört skiten på länge och inte bantar.


    Inte gått ner i vikt, upp gått några kilo. Har inte rört det på cirka 6 veckor, lite mer, lugnt då alltså? Finns det någonstans man kan ringa för att få säkert svar?
    Jill 79 skrev 2015-01-13 20:24:57 följande:

    Jag har hört två veckor men vet inte om det stämmer. När jag jobbade i usa gjorde de slumpmässiga tester på oss och de sa att två veckor varlugnt. Men de kanske inte hade lika känsliga mätningar.


    Nått sånt har jag också hört men har även hört att om man rökt ofta så kan det synas under längre tid. 


  • Anonym (nervös)
    Anonym (2) skrev 2015-01-13 20:37:00 följande:

    För mig tog det över två månader innan jag pissade rent. Använde tester jag köpt själv på nätet.


    Hur mycket och hur ofta rökte då du? 
  • Anonym (2)
    Anonym (nervös) skrev 2015-01-13 20:38:01 följande:
    Hur mycket och hur ofta rökte då du? 
    Någon gång i veckan i 2 års tid.
  • Anonym (nervös)
    Anonym (2) skrev 2015-01-13 20:39:36 följande:
    Någon gång i veckan i 2 års tid.
    Oj, det var länge. Vilka tester var det du beställde?
  • Anonym (2)
    Anonym (nervös) skrev 2015-01-13 20:46:16 följande:
    Oj, det var länge. Vilka tester var det du beställde?
    Jag kommer inte ihåg, det var flera år sedan.
  • Anonym (ojoj)

    TS, du kommer visa positivt till 90% säkerhet,......

Svar på tråden Hur länge syns cannabis som längst i urinprov?