• Anonym (Varför?)

    Ni som får ungar med asiater

    Ni män eller ja kanske även kvinnor som får barn med asiater är ni inte rädda för att era söner ska få små snoppar?
    Den tanken bara slog mig lite spontant idag. Det blir ju allt fler framförallt gubbar/män som skaffar sina små med en thailändska och eftersom att det är sådant gnäll och bekymmer bland männen att de skäms över storleken på sin snopp, så undrar jag varför går man då och skaffar barn med en asiat och riskerar att få ungar med ännu mindre snoppar?

  • Svar på tråden Ni som får ungar med asiater
  • Anonym (Stackars du)

    Med tanke på hur många trådar du startar på samma tema så måste du ha extrema komplex Sök hjälp! Inga diskussionstrådar i världen kan ge samma hjälp och stöd som en utbildad psykolog.
    Lycka till!

  • Anonym (Varför?)
    Anonym (Stackars du) skrev 2015-01-22 18:18:11 följande:

    Med tanke på hur många trådar du startar på samma tema så måste du ha extrema komplex Sök hjälp! Inga diskussionstrådar i världen kan ge samma hjälp och stöd som en utbildad psykolog.
    Lycka till!


    Är detta menat till mig så kan jag bara skratta eftersom det här är enda tråden jag startat på flera, vet inte ens om jag har startat nån tråd tidigare då jag varit medlem länge och kan inte komma ihåg när jag skapade min senaste tråd 

    komplex för vadå? att jag är snopplös? ja för det är just vad jag är, är liksom kvinna
  • Anonym (Varför?)
    Theblackcar skrev 2015-01-22 18:14:23 följande:

    Har du spelat world of warcraft idag?


    har aldrig någonsin spelat det och kommer förmodligen inte göra det nån gång heller!
  • Anonym (Varför?)
    Onix skrev 2015-01-22 17:45:16 följande:
    Inte pga storleken? Det var väl vad hela ditt inlägg handlade om.
    Ja vad män hade för åsikter, inlägget handlar knappast om vad jag tycker!
  • Anonym (Varför?)
    Anonym (Varför?) skrev 2015-01-22 18:26:56 följande:
    Är detta menat till mig så kan jag bara skratta eftersom det här är enda tråden jag startat på flera, vet inte ens om jag har startat nån tråd tidigare då jag varit medlem länge och kan inte komma ihåg när jag skapade min senaste tråd 

    komplex för vadå? att jag är snopplös? ja för det är just vad jag är, är liksom kvinna
    på flera år ska det stå
  • Anonym (nn)

    Oj oj oj vilka fördomar du har då :D om du aldrig varit med en asiat, hur kan du veta att det stämmer? Och du har inte tänkt på att om en svensk kvinna får barn ihop med en asiat så ärver barnet gener från bådas sida? Jag är hälften svensk och hälften asiat och jag har fått det bästa från två världar. Jag får ofta höra att jag är vacker. Från både tjejer och killar. Min bror är 182 cm lång, snygg han också. Asiater är i regel väldigt korta också. Så då är frågan. Hur kan min bror vara så ofantligt lång jämfört med andra asiater? ;) hur det är med hans dick vet jag inte och jag har ingen lust att fråga heller ;)

  • Anonym (Komplex)

    Om en man har komplex för sin egen kuk så är det nog ingen vidare bra idé att skaffa barn med asiat eftersom de HAR minst kukar. Det finns alltså forskning på det ja. Sannolikheten att sönerna får små blir alltså stor. Om man skulle bosätta sig i kvinnans hemland funkar det nog bättre eftersom utbudet är i samma klass. Nu spekulerar jag som om det vore större = bättre, det tycker jag inte men det verkar vara så man "ska" tycka. TS jag har själv aldrig tänkt på det så eftersom jag själv är kvinna och aldrig ens attraherats av asiater.

  • flygrl

    @TS: Men e det verkligen så många män som bekymrar sig över storleken på kuken (pardon my french)? E det inte snarare så att FL har en eller möjligen ett par män med enorma komplex för kukstorleken som ideligen startar nya trådar på temat?
    Typ :P

    Om jag som tjej (svart dessutom) skulle fatta tycka för en man av asiatiskt ursprung skulle kommande söners (?) snoppstorlek verkligen inte va nåt jag grubblade över

  • Anonym (....)

    Nu brydde inte jag mig om storlek när jag valde man men min är från kina och har en större än många andra.

Svar på tråden Ni som får ungar med asiater