• Forumvärd

    Det här gör mig galen: Finns det något som får dina proppar att ryka?

    Har du något som du blir galet irriterad, arg eller rabiat över?
    Grannen som röker på balkongen?
    När någon tränger sig före i en kö?
    Folk som prasslar med påsar och pratar under bion?
    När mobilen är viktigare än att umgås?
    Det finns säkert tusentals saker som man kan gå i taket över.
    Rösta och berätta i tråden Solig

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Det här gör mig galen: Finns det något som får dina proppar att ryka?
  • Tjohalia

    När folk inte använder blinkersen i trafiken, trots att dom borde se att man står och väntar!


    Flicka 2005 * Pojke 2007
  • Anonym (J)

    Grannen som dammsuger allt mellan 00:00 - 03:30 gör mig riktigt irriterad.

    Folk som pratar om sina djur som bebisar och jämför dom med barn, pratar med bebisröst osv. Att djuren är mycket jobbigare än en trotsig unge osv. Riktigt irriterande, fast tycker ändå om människorna som känner så, så det är inte hela världen. :)

    Och när jag var gravid med alla hormoner så blev mitt liv förstört för att någon åt rosen på min födelsedagstårta och smetade ut grädden innan ens hälften av gästerna hade hunnit se denna vackra tårta ;) Skulle nog fortfarande bli lite irriterad över rostjuvar :D

  • Anonym (minime)

    Israel och palestinakonflikten. Den är så hemsk så det finns inte.
    MAN GER INTE BORT LAND SOM ÄR BEBODD så andra tvingas fly istället. Man ordnar land som är ledig. 

  • nokla

    Hobbypoliser, som måste tala om för alla andra, eller bara högt för folk runtomkring, med ett otrevligt tonfall när någon trängde sig i kön eller inte använde blinkers eller råkade väsnas lite i ett flerfamiljshus eller råkade parkera sin barnvagn tillfälligt just framför den hyllan i affären som de ville titta i. Nej, det är inte så jävla jobbigt!

  • Aspie

    Privatpersoner som stör mig på jobbet och som fortsätter att göra det trots att jag påpekat att de stör.

    Grannar som stjäl ens tvättid.

    Personer som antar en massa saker om mig när det kommer fram att jag är feminist.

    När folk reagerar på min funktionsnedsättning, antingen genom att behandla mig som utvecklingsstörd eller att säga att det bara är hittepå.

  • ölburk2

    Blir inte galen, men de mest patetiska å något av de vidrigaste människor jag vet, är dessa lobbister som framför andras åsikter å lögner mot betalning.
    Helt obegripligt att det finns så många som förnedrar sig, å säljer sitt människovärde för lite pengar, de måste vara de mest lågstående individer som Världen skådat.


    Fråga mig inte efter källa, ni får söka sanningen själva.
  • Anonym (Kollegan)

    Kollegor som bara dundrar in på ens kontorsrum och börjar prata om sitt ärende utan att ta hänsyn till att man redan pratar med en annan kollega, sitter i telefon eller bara är upptagen med annat.

    Stör mig även på kollegor som, utan att skämmas, parkerar sig på ens besöksstol och pratar om totalt ointressanta icke-jobbrelaterade saker länge trots att man påpekar att man har mycket att göra och inte ens ger ngn respons på det personen babblar om.

    SJUKT irriterande!

  • Anton Chigurh
    Tjohalia skrev 2015-01-23 10:11:32 följande:
    När folk inte använder blinkersen i trafiken, trots att dom borde se att man står och väntar!
    DET......är jävligt irriterande. Speciellt som jag faktiskt är ett föredöme själv i det fallet.

    Sen att jag kör över en dönicke lite då och då är en annan femma. Jag anv iaf blinkers när jag skall. Och även ibland när det inte är föreskrivit enl svensk TRAFIKLAGSTIFTNING....så kan jag vara hygglig och upplysa mina MEDTRAFIKANTER om vart jag har för avsikt att ta vägen.

    .....men det är jag det.

    Kram //Anton
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2015-01-23 11:16:34 följande:
    DET......är jävligt irriterande. Speciellt som jag faktiskt är ett föredöme själv i det fallet.

    Sen att jag kör över en dönicke lite då och då är en annan femma. Jag anv iaf blinkers när jag skall. Och även ibland när det inte är föreskrivit enl svensk TRAFIKLAGSTIFTNING....så kan jag vara hygglig och upplysa mina MEDTRAFIKANTER om vart jag har för avsikt att ta vägen.

    .....men det är jag det.

    Kram //Anton
    Jag är bättre än jag vet.

    Och nu........skall jag montera ihop en snöslunga. Det är fanimej på tiden !!!
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • NattaLind

    Håller med om blinkers! Jag och sambon idiotförklarar ALLTID varje gång vi ser någon som inte använder blinkers, det kan ju inte vara något annat än ett jäkla stort pucko som sitter bakom ratten :) Blir en hel del blinkande med dom tre extraljusen fram på bilen vid dessa tillfällen :P

    Samma när man ska köra på motorvägen och bilarna inte släpper in en genom att byta fil, vilket kan vara rentav livsfarligt. Blir en hel del blinkande här också, och samma idiotförklaringar :)

    Samt när man ligger på 70 eller 90 väg och något smart person som inte vet var gaspedalen sitter kör ut framför en så att man själv får ställa sig på bromsen. Återigen, extraljus!

    Något annat som jag stör mig något djävulskt på, men om jag själv önskar att jag kunde vänja mig vid: läten från mun och näsa. Fullkomligt hatar när andra smaskar, pratar med mat i munnen eller piper genom näsan.


Svar på tråden Det här gör mig galen: Finns det något som får dina proppar att ryka?