• Anonym (svide­r)
    Äldre 23 Jan 16:56
    4672 visningar
    4 svar
    4
    4672

    ovesterin

    Hej. Har börjat med ovesterin för att hjälpa slemhinnorna på traven efter förlossning för tre månader sedan (snitt). Har använt det förr också av andra orsaker.

    Men nu till min fråga. Jag kör vagitorier och så salva vid slidöppningen, men nu har vagitorierna börjat svida när det rinner ut. Är det någon som råkat ut för detta? Jag kan inte minnas att det gjort det förr... Betyder det typ att de gör nytta då eller? Gick det över?

    Och följdfråga, hur länge och hur ofta körde ni med ovesterin? När kom resultaten och när slutade ni med det?

  • Svar på tråden ovesterin
  • Anonym (svide­r) Trådstartaren
    Äldre 24 Jan 09:18
    #1

    Nu har det börjat klia en del. Kan det vara svamp jag fått..? Det kan väl orsaka svidande slemhinnor också??

    Någon som fått svamp av ovesterin? :(

  • Anonym (svide­r) Trådstartaren
    Äldre 24 Jan 20:10
    #2

    Verkligen ingen..?

  • Äldre 24 Feb 12:26
    #3

    Nu är jag bara 17 år och har inte fått barn men efter många smärtsamma gynbesök och många frågor har jag fått börja använda ovesterin pga känsliga slemhinnor som har gjort att jag inte alls har kunnat ha sex, jag tycker det funkar bra och den svider inte för mig! :)

  • Anonym (svide­r) Trådstartaren
    Äldre 13 Apr 11:34
    #4
    använt ovesterin skrev 2015-02-24 12:26:18 följande:

    Nu är jag bara 17 år och har inte fått barn men efter många smärtsamma gynbesök och många frågor har jag fått börja använda ovesterin pga känsliga slemhinnor som har gjort att jag inte alls har kunnat ha sex, jag tycker det funkar bra och den svider inte för mig! :)


    Hur länge tog det innan du märkte resultat? Kan du ha sex utan obehag?
Svar på tråden ovesterin