• Aniroma

    Tjejer (utan barn?*) i Helsingborg

    Hej alla helsingborgare (med omnejd)! Jag är en nybliven 29årig tjej som vill uppdatera vänskapskretsen och hitta tjejer inåtlutande ålder för roliga vardagsäventyr. Kanske hitta någon som älskar weekendresor, söker träningssälskap eller bara vill snacka skit och dricka drinkar! Eller fika!

    Jag har själv inga barn ännu men även tjejer som har barn är varmt välkomna att ta kontakt!

    Har sambo sedan 10 år och jobbar inom barnomsorgen! Hör gärna av dig vid intresse!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-01-25 17:34
    Vet inte vad inåtlutande ålder betyder... Vad jag menade att skriva var så klart: i närliggande ålder ;) ibland måste man älska modern teknik och dess autocorrect ;)

  • Svar på tråden Tjejer (utan barn?*) i Helsingborg
  • lillasysterlou

    hej där, är en tjej på 25 år som har barn och väntar tillökning igen men är inte gammalmodig för det. jag är sjukskriven just nu fram tills dess att det är dags och letar lite nytt umgänge då jag bara bott i Helsingborg i 2 år.
    Just nu kan jag inte festa så mkt men jag är absolut inte den som säger nej till en kul partynatt. Just nu får jag hålla mig till kaffe och skvaller haha nä men om du har lust att ses på en fika så är jag ledig och har en del fritid just nu :) har även sonen på förskolan på dagarna så då är jag "extra" ledig :)

Svar på tråden Tjejer (utan barn?*) i Helsingborg