• Johan70

    Nybliven singel

    Vilka jobbiga känslor det för med sig, när kvinnan man har varit tillsammans med ett tag har gjort slut. Tom i huvudet, svårt att koncentrera sig...

    Vad skall man göra? Hur gör ni andra för att klara sådana situationer?

  • Svar på tråden Nybliven singel
  • Nenne666
    Johan70 skrev 2015-02-05 16:34:43 följande:

    Vilka jobbiga känslor det för med sig, när kvinnan man har varit tillsammans med ett tag har gjort slut. Tom i huvudet, svårt att koncentrera sig...

    Vad skall man göra? Hur gör ni andra för att klara sådana situationer?


    Försök att läsa, grotta ner dig i serier . Umgås med folk. Distrahera tankarna .
  • Dexter dot com

    Vad som helst som håller dig sysselsatt så du inte hinner fundera tex träna, umgås med vänner, tokstäda hemmet från golv till tak, gå kurser . Gräva ner sig hemma och grubbla är det värsta man kan göra även om man även måste ta sig tid att reflektera över varför det gick som det gick.

  • Agustiina

    Beklagar :(


    testa att fokusera på goda vanor, tex träna, äta bra m.m. liksom fokusera på dig själv.


    Får man fråga hur hon gjorde slut och hur länge ni var ihop? :(

  • Johan70
    Agustiina skrev 2015-07-06 23:28:52 följande:

    Beklagar :(


    testa att fokusera på goda vanor, tex träna, äta bra m.m. liksom fokusera på dig själv.


    Får man fråga hur hon gjorde slut och hur länge ni var ihop? :(


    Vi var tillsammans i några månader. Det kändes aldrig riktigt (utom precis i början) som om hon jobbade på att det skulle funka, vilket man väl annars alltid gör i ett förhållande. Hon flyttade ut från sovrummet, från början skyllde hon på att jag var förkyld och hon inte ville bli det när hon hade ett viktigt projekt på gång på jobbet, sedan blev hon kvar ute på soffan för att jag snarkade och hon ändå "helst sover ensam, även om jag är i ett förhållande". De sista veckorna ville hon "tänka" och sedan gjorde hon slut.

    Numera är vi i och för sig vänner, bättre än jag någonsin har varit med något tidigare ex.
Svar på tråden Nybliven singel