• Svar på tråden Hur hämnas ni på otrogna partners??!
  • Sgtwolf
    Anonym (löjligt) skrev 2019-06-27 14:57:24 följande:

    Klart att du tycker så när du själv är otrogen, du vill väl ha det så smidigt som möjligt om du blir påkommen, eller hur Sgtwolf?

    Vem har snackat om att ha sönder grejer förresten? Hämnas kan man göra på många olika sätt.

    Nej, man måste inte hämnas, men om man vill det så är det faktiskt helt ok. Vill man inte att folk hämnas ska man ju inte bedra och förnedra andra. Som man bäddar får man ligga, handlingar och konsekvenser, du vet....


    Iom många beskrivit att dom slagit sönder bilar och saker i tråden där du tyckte det var bra att förstöra grejer och gav ett vacker vinglas till den som förstört egendom. Förutsatte jag att du tyckte det är bra att förstöra. Mitt fel, sorry.

    Men om du nu också tycker det är fel att förstöra saker. Hur vill du hämnas?

    En bra hämnd är väl att göra likadant och sedan trycka upp det i ansiktet?
  • Anonym (löjligt)
    Anonym (?) skrev 2019-06-27 15:01:58 följande:
    Ja, det finns ju en anledning till att de är otrogna.. Även om jag tycker det är fel med otrohet så ör jag många gånger inte förvånad att höra om det. I en bra relation händer det inte...
    Då har du inte läst på, för faktum är att otrohet förekommer lika ofta i bra förhållanden, Ska man tro enkäter där de som är otrogna själv svarar så är problem i förhållandet INTE den vanligaste orsaken, den kom på typ tredje plats. Den vanligaste orsaken är "ombyte och spänning". En en annan intressant undersökning visade att otrogna människor var MER svartsjuka än andra och skulle bli tvärarga och avsluta förhållandet om deras partner gjorde likadant.

    Så ja, otrohet förekommer visst i bra förhållanden. Vissa verkar bara tycka att de är ok att gå bakom ryggen på andra för att få vad de önskar men samtidigt inte tillåta sin partner få samma frihet. Och en person som tänker så är en egoist och kommer givetvis inte ångra ett skit annat än att de blev påkomna så givetvis kommer de vara väldigt tacksamma om deras otrohet får så lite konsekvenser som möjligt.
  • Anonym (?)
    Anonym (löjligt) skrev 2019-06-27 15:17:20 följande:

    Då har du inte läst på, för faktum är att otrohet förekommer lika ofta i bra förhållanden, Ska man tro enkäter där de som är otrogna själv svarar så är problem i förhållandet INTE den vanligaste orsaken, den kom på typ tredje plats. Den vanligaste orsaken är "ombyte och spänning". En en annan intressant undersökning visade att otrogna människor var MER svartsjuka än andra och skulle bli tvärarga och avsluta förhållandet om deras partner gjorde likadant.

    Så ja, otrohet förekommer visst i bra förhållanden. Vissa verkar bara tycka att de är ok att gå bakom ryggen på andra för att få vad de önskar men samtidigt inte tillåta sin partner få samma frihet. Och en person som tänker så är en egoist och kommer givetvis inte ångra ett skit annat än att de blev påkomna så givetvis kommer de vara väldigt tacksamma om deras otrohet får så lite konsekvenser som möjligt.


    Haha det där kommer jag aldrig tro på,spelar ingen roll vad enkäter säger. Behöver man spänning måste man se till att man får det i sitt förhållande! Och båda partner måste amstränga sig så pass att det inte finns anledning att gå någon annanstans. Behöver man ombyte så är det ju inte sin partner man vill ha utan någon annan? Är det ett bra förhållande?
  • Anonym (löjligt)
    Sgtwolf skrev 2019-06-27 15:16:17 följande:
    Iom många beskrivit att dom slagit sönder bilar och saker i tråden där du tyckte det var bra att förstöra grejer och gav ett vacker vinglas till den som förstört egendom. Förutsatte jag att du tyckte det är bra att förstöra. Mitt fel, sorry.

    Men om du nu också tycker det är fel att förstöra saker. Hur vill du hämnas?

    En bra hämnd är väl att göra likadant och sedan trycka upp det i ansiktet?
    Det är inte upp till mig att avgöra hur andra ska hämnas, vill de slå sönder saker och ta konsekvenserna så är det helt ok för mig. Bara att avslöja personen för allt och alla kan vara en hämnd, många som varit otrogna som är skitskraja för att alla ska få reda på det. Det är upp till var och en. Dock tycker jag personligen att gränsen går vid att fysiskt skada någon och att dra in ungarna i sin hämndlystnad som vissa tyvärr gör.

    Personligen tyckte jag det snubben som satte ut alla prylar i garaget var ganska trevligt. En polare till mig som satte alla sin sambos prylar på altanen och avslöjade henne för alla genom ett facebookinlägg där han skrev något i still med "Dina prylar står på altanen, jag hoppas din älskare har gott om plats" var rätt najs den medCool
  • Anonym (löjligt)
    Anonym (?) skrev 2019-06-27 15:23:01 följande:
    Haha det där kommer jag aldrig tro på,spelar ingen roll vad enkäter säger. Behöver man spänning måste man se till att man får det i sitt förhållande! Och båda partner måste amstränga sig så pass att det inte finns anledning att gå någon annanstans. Behöver man ombyte så är det ju inte sin partner man vill ha utan någon annan? Är det ett bra förhållande?
    Tja vill du tro på dina egna inbillningar istället för fakta så är det väl upp till dig. Men det kommer liksom inte göra inbillningar till sanning eller fakta. Det är bara att googla, all info finns där om du vill bilda dig...

    Om man inte kan förstå att ett långt förhållande aldrig  kommer vara lika spännande år efter år så har man PERSONLIGA problem som inte kan skyllas på förhållandet. Om tycker att man måste ha ombyte och knulla olika personer så skulle man aldrig ha gått in i ett exklusivt förhållande. Återigen ett personligt problem inte ett problem i förhållandet. Om man på det har stora problem med ärlighet och feghet som gör att man hellre går bakom ryggen än löser problemen med sin partner så är det återigen ett personligt problem och inte ett problem i förhållandet.

    Man måste skilja på personliga problem och problem i förhållandet, personliga problem GÖR att det blir problem i förhållandet sant, men källan till problemen ligger då inte i förhållandet utan hos individen och det är där man ska felsöka inte i förhållandet.
  • Anonym (löjligt)
    Anonym (?) skrev 2019-06-27 15:23:01 följande:
    Haha det där kommer jag aldrig tro på,spelar ingen roll vad enkäter säger. Behöver man spänning måste man se till att man får det i sitt förhållande! Och båda partner måste amstränga sig så pass att det inte finns anledning att gå någon annanstans. Behöver man ombyte så är det ju inte sin partner man vill ha utan någon annan? Är det ett bra förhållande?
    Tja vill du tro på dina egna inbillningar istället för fakta så är det väl upp till dig. Men det kommer liksom inte göra inbillningar till sanning eller fakta. Det är bara att googla, all info finns där om du vill bilda dig...

    Om man inte kan förstå att ett långt förhållande aldrig  kommer vara lika spännande år efter år så har man PERSONLIGA problem som inte kan skyllas på förhållandet. Om tycker att man måste ha ombyte och knulla olika personer så skulle man aldrig ha gått in i ett exklusivt förhållande. Återigen ett personligt problem inte ett problem i förhållandet. Om man på det har stora problem med ärlighet och feghet som gör att man hellre går bakom ryggen än löser problemen med sin partner så är det återigen ett personligt problem och inte ett problem i förhållandet.

    Man måste skilja på personliga problem och problem i förhållandet, personliga problem GÖR att det blir problem i förhållandet sant, men källan till problemen ligger då inte i förhållandet utan hos individen och det är där man ska felsöka inte i förhållandet.
  • Sgtwolf
    Anonym (löjligt) skrev 2019-06-27 15:28:44 följande:

    Det är inte upp till mig att avgöra hur andra ska hämnas, vill de slå sönder saker och ta konsekvenserna så är det helt ok för mig. Bara att avslöja personen för allt och alla kan vara en hämnd, många som varit otrogna som är skitskraja för att alla ska få reda på det. Det är upp till var och en. Dock tycker jag personligen att gränsen går vid att fysiskt skada någon och att dra in ungarna i sin hämndlystnad som vissa tyvärr gör.

    Personligen tyckte jag det snubben som satte ut alla prylar i garaget var ganska trevligt. En polare till mig som satte alla sin sambos prylar på altanen och avslöjade henne för alla genom ett facebookinlägg där han skrev något i still med "Dina prylar står på altanen, jag hoppas din älskare har gott om plats" var rätt najs den med


    Tror inte att de som är otrogna är rädda för att partnern hänger ut dom efter att blivit avslöjad. Kanske hellre rädd att någon sur granne eller någon som blivit nobbad, får nys på affären och avslöjar det för partnern. Är oftast partnern som då också blir mest sårad av avslöjandet.

    Jo det är ju en "snäll" hämnd. Att ställa ut grejerna.
  • Fjäril kär
    Anonym (?) skrev 2019-06-27 15:23:01 följande:

    Haha det där kommer jag aldrig tro på,spelar ingen roll vad enkäter säger. Behöver man spänning måste man se till att man får det i sitt förhållande! Och båda partner måste amstränga sig så pass att det inte finns anledning att gå någon annanstans. Behöver man ombyte så är det ju inte sin partner man vill ha utan någon annan? Är det ett bra förhållande?


    Glöm inte bort att det finns otrogna som är det helt enkelt för att de kan. De har allt de kan önska sig, familj, vacker fru, sexlivet på topp etc.. Ingen annan orsak än att de kan.
  • Anonym (Filma)

    [quote=79719346][quote-nick]Anonym (?) skrev 2019-06-27 14:56:26 följande:[/quote-nick]Och Vad tror du att du får för svar då?? Kan tänka mig att den otrogna tänker "skönt nu är jag fri att träffa vem jag vill"?

    Hahaha[/quote

    Vet du att i det läget så skiter jag fullständigt i vad mitt "ex" hade som svar.. Jag skulle må bättre sen skulle jag skita blankt i idipten som valde att förstöra oss. Om han skulle tänka så ?? Vad skulle jag göra åt det. Bara ännu bäskönt att slippa idioten iaf

  • Anonym (?)
    Anonym (löjligt) skrev 2019-06-27 15:40:35 följande:
    Tja vill du tro på dina egna inbillningar istället för fakta så är det väl upp till dig. Men det kommer liksom inte göra inbillningar till sanning eller fakta. Det är bara att googla, all info finns där om du vill bilda dig...

    Om man inte kan förstå att ett långt förhållande aldrig  kommer vara lika spännande år efter år så har man PERSONLIGA problem som inte kan skyllas på förhållandet. Om tycker att man måste ha ombyte och knulla olika personer så skulle man aldrig ha gått in i ett exklusivt förhållande. Återigen ett personligt problem inte ett problem i förhållandet. Om man på det har stora problem med ärlighet och feghet som gör att man hellre går bakom ryggen än löser problemen med sin partner så är det återigen ett personligt problem och inte ett problem i förhållandet.

    Man måste skilja på personliga problem och problem i förhållandet, personliga problem GÖR att det blir problem i förhållandet sant, men källan till problemen ligger då inte i förhållandet utan hos individen och det är där man ska felsöka inte i förhållandet.
     Jadå, och om du vill fortsätta tro att all info på Google är sann så är det upp till. dig. Jag har min åsikt och du din, därför alla reagerar och ser olika på otrohet..vad är rätt och vad är fel..
Svar på tråden Hur hämnas ni på otrogna partners??!