• Äldre 9 Feb 14:17
    10534 visningar
    64 svar
    64
    10534

    Äntligen kommit av att bli slickad :)

    Hade sex i helgen med en gammal killkompis. Har alltid anat att han är bra i sängen och ja.. wiiiiihiii. Jag har aldrig förr kommit av att bli slickad men nu äntligen gjorde jag det. Och jag behövde inte ge några detaljerade instruktioner innan, han provade sig fram och jag visade med ljud och rörelser vad som var skönast.

    Lite svårt att veta exakt vad han gjorde som var så bra, men en sak vet jag. När han märkte att jag höll på att komma så ökade han inte tempot. Många killar gör det, både med tungan och fingrarna. Det stressar mig, jag vill ha samma tempo och kanske kanske lite hårdare tryck men inte mycket. Bara fortsätt lugnt liksom. Håller ni andra tjejer med? Funkar ni likadant?


    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • Svar på tråden Äntligen kommit av att bli slickad :)
  • Äldre 9 Feb 21:11
    #11

    Jag tror killar gör så för att se själva funkar så. Nu vet när man runkar eller suger en kille, då måste man ju köra snabbt på slutet för att han ska komma. Men så funkar inte jag, och många tjejer.


    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • Anonym (Lasse­)
    Äldre 9 Feb 21:43
    #12
    MaryM skrev 2015-02-09 21:11:05 följande:

    Jag tror killar gör så för att se själva funkar så. Nu vet när man runkar eller suger en kille, då måste man ju köra snabbt på slutet för att han ska komma. Men så funkar inte jag, och många tjejer.


    Nej det måste man inte, det är individuellt precis som med tjejer. Det finns inte en quickfix som funkar på alla, man måste vara lyhörd och kommunicera. Till och med när det gäller så simpla varelser som män!
  • Äldre 10 Feb 05:19
    #13
    Anonym (Lasse) skrev 2015-02-09 21:43:51 följande:

    Nej det måste man inte, det är individuellt precis som med tjejer. Det finns inte en quickfix som funkar på alla, man måste vara lyhörd och kommunicera. Till och med när det gäller så simpla varelser som män!


    Det är möjligt att inte alla killar funkar så. Men många gör, enligt min erfarenhet. Inte så svårt att få en kille att komma, även om undantag finns. :)
    She knows she's more than just a little misunderstood. She has trouble acting normal when she's nervous.
  • Anonym (Mmm)
    Äldre 10 Feb 06:30
    #14

    Jag har lite svårt att säga exakt hur jag vill ha det. Men av de killar jag har varit med så har majoriteten slickat bra. Bara en jag inte gillade och det var mest för att han var alldeles för försiktig och mesig, han gjorde typ likadant hela tiden, jag tror inte han gillade det så mycket heller.

    De flesta som gillar att göra det går ju verkligen in för det, bara det är ju sjukt upphetsande. Men jag tror jag kan hålla med om att det iaf inte bara hänger på snabbhet, lite mer tryck är ju skönt, fast kanske snabbare också, fingrar inuti....hmmmm

    Fast oftast brukar jag inte heller komma så ofta när jag blir slickad, jag tycker bättre om att komma med killen i mig.

  • Anonym (Mmm)
    Äldre 10 Feb 06:37
    #15

    Håller med, det gäller nog sex överlag. Att vara lyhörd och ärlig, ge och ta. Att ha roligt och vara lite avslappnade hjälper ju också, "orgasmjakt" är ju i sig ofta kontraproduktivt.


    Anonym (Man 50+) skrev 2015-02-09 17:10:56 följande:

    Oj, det finns massor av kvinnor som gillar att bli slickade! Men det är sällan som två vill ha det likadant. Det finns visst de som vill att det ska gå snabbare mot slutet, men det gäller ju naturligtvis inte alla.

    Den som slickar måste vara lyhörd och den som blir slickad måste vara ärlig och ge rätt respons. Ett givande och tagande så är den bästa chansen att båda blir nöjda och glada!

    Den kvinna som varit svårast att slicka till orgasm var en som ville ha långsamma slick - riktigt långsamma - hela tiden. Och jag märkte inte på henne att nåt hände. Men hon sa till mig att vara tålmodig, och till slut kom hon. Men det var jobbigare än man kan tro, att slicka så långsamt.


  • Anonym (Dudde­)
    Äldre 10 Feb 06:51
    #16
    -1

    Åh så intressant, ännu en familjelivsgök som lyckats få orgasm. Korka upp champagnen, intresseklubben ger stående ovationer. Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzznark.

  • Anonym (rönnb­är)
    Äldre 10 Feb 07:15
    #17
    Anonym (Dudde) skrev 2015-02-10 06:51:49 följande:

    Åh så intressant, ännu en familjelivsgök som lyckats få orgasm. Korka upp champagnen, intresseklubben ger stående ovationer. Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzznark.


    Ojdå, surt sa Räven.
    Är du så där bitter bara för att du är avundsjuk?
  • Anonym (Dudde­)
    Äldre 10 Feb 07:52
    #18
    Anonym (rönnbär) skrev 2015-02-10 07:15:42 följande:

    Ojdå, surt sa Räven.

    Är du så där bitter bara för att du är avundsjuk?


    Avundsjuk på vad? Något man fått dagligen sedan man var 13?? Skillnaden är väl att man knappast skriver en tråd om det, fast glömde att jag var på muppforumet med bekräftelsehororna nummer ett.
  • Äldre 10 Feb 11:25
    #19
    MaryM skrev 2015-02-09 21:11:05 följande:

    Jag tror killar gör så för att se själva funkar så. Nu vet när man runkar eller suger en kille, då måste man ju köra snabbt på slutet för att han ska komma. Men så funkar inte jag, och många tjejer.


    Håller helt med! Iaf enligt min erfarenhet av både män och kvinnor.
  • Anonym (rönnb­är)
    Äldre 10 Feb 19:21
    #20
    Anonym (Dudde) skrev 2015-02-10 07:52:02 följande:
    Avundsjuk på vad? Något man fått dagligen sedan man var 13?? Skillnaden är väl att man knappast skriver en tråd om det, fast glömde att jag var på muppforumet med bekräftelsehororna nummer ett.
    Å vad gör du här då...?
Svar på tråden Äntligen kommit av att bli slickad :)