• Anonym (Jessica)

    Hur ofta tar din man dig på musen/fittan?

    Jag undrar hur ofta din man eller kille tar dig på fittan, är det bara vid sex eller annars också?

    Jag tycker det är så härligt att jag har en man som ofta tar på min fitta. Han kan komma när jag står och lagar mat och kör ner handen innanför mina byxor eller tar utanpå, på kvällarna när barnen har somnat och vi ligger i soffan och kollar på tv åker hans hand ner, ofta vill han ta av mig byxorna, lättare att komma åt då.

    Killen jag hade innan rörde typ aldrig fittan förutom vid sex, det var riktigt tråkigt.

  • Svar på tråden Hur ofta tar din man dig på musen/fittan?
  • Anonym (mysig)

    Min partner (fru) har varit lite svår med det tidigare, men är nu lite "liberalare" med det. Tycker det är mysigt när hon för ner sin hand och hälsar på lite spontant då och då.

  • Celines Essence
    Anonym (ååh) skrev 2015-02-13 00:37:19 följande:

    Vad härligt det lät Ts.

    Min man rör mig bara om vi ska ha sex.

    Det skulle vara härligt med lite mer beröring och gå omkring och känna sig lite härligt pirrig


    Ja det är härligt

    Hur gör du på honom? Brukar du ta på hans kuk även om det inte handlar om sex, eller skulle han inte uppskatta sådant? (om det inte leder till sex alltså)
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Anonym (Trist)

    Avundsjuk jag blir! Får aldrig smeka min frus fitta eller ge henne oralsex! Något jag saknar oerhört från tidigare förhållanden!

  • Anonym (Ehh?)
    Anonym (m) skrev 2015-02-11 22:19:53 följande:

    när vi har sex gör han det. Och det är då han ska göra det. Har lite svårt att förstå varför han skulle göra det tex om jag steker mat. Äckligt, är min spontana tanke. jag stoppar inte ner handen innanför hans brallor om han står och steker mat. 

    Vi kramas, kysser varann ofta, kan smeka över ryggen eller rumpan men inte börja pilla innanför kläderna var som helst


    Vadå äckligt? Du kanske skulle tvätta disco fittan lite oftare?
  • Anonym (Hårt ofta)

    Brukar ta min fru på musen lite då och då. Ibland utanpå byxorna och ibland innanför trosorna. Brukar passa på att bita henne löst på halsen samtidigt och så härligt att känna hur blött det blir direkt. :)

  • Anonym (Lotta)
    Anonym (m) skrev 2015-02-11 22:19:53 följande:

    när vi har sex gör han det. Och det är då han ska göra det. Har lite svårt att förstå varför han skulle göra det tex om jag steker mat. Äckligt, är min spontana tanke. jag stoppar inte ner handen innanför hans brallor om han står och steker mat. 
    Vi kramas, kysser varann ofta, kan smeka över ryggen eller rumpan men inte börja pilla innanför kläderna var som helst


    Skål Håller med.
  • Pussan
    Anonym (m) skrev 2015-02-11 22:19:53 följande:

    när vi har sex gör han det. Och det är då han ska göra det. Har lite svårt att förstå varför han skulle göra det tex om jag steker mat. Äckligt, är min spontana tanke. jag stoppar inte ner handen innanför hans brallor om han står och steker mat. 
    Vi kramas, kysser varann ofta, kan smeka över ryggen eller rumpan men inte börja pilla innanför kläderna var som helst


    jag stoppar inte ner handen innanför hans brallor om han står och steker mat.
    Gör du inte? Jag är nog oftare och klämmer på kuken än vad han är på min fitta men i och för sig leder det oftast till sex också. Den av oss som är kåt(ast) för tillfället tar initiativ och allra mest upphetsande är det ju där vi inte kan knulla just där och då. Älskar att gå och känna på kuken när vi är ute på stan t ex eller när vi dansar bland andra
  • Anonym (oja)

    Jag gör det ofta på min sambo när vi ska sova eller kollar på TV typ, nu när hon har vaxat sig regelbundet så har det blivit otroligt slätt och fint så nu är det ännu trevligare att ha sin hand där

  • Anonym (Carina)

    Gör min karl ofta, för han vet hur kåt jag blir. När han känner hur blöt jag är då sliter han bara av mig det jag har på mig, kan bli bakifrån mot diskbänken eller på köksbordet, skönt är det när man är riktigt kåt.

  • Normativ
    Lever så skrev 2017-01-18 12:25:20 följande:

    Läste mina gamla svar i tråden från när jag levde med min föredetta, gud så skönt att inte ha det så längre! Min nuvarande man tar alltid alltid på mig och jag på honom, det är underbart att ha samma behov av fysisk närhet!


    Nu har det gått två år till. Hur är din situationen nu? Spännande att höra hur människors liv ändras.
Svar på tråden Hur ofta tar din man dig på musen/fittan?