• Anonym (Kliande prickar)

    Kvinna - om du fick knulla med andra?

    Fråga till er kvinnor här. Om din man gav dig fullständigt fria tyglar, utan krav på motprestation eller annat, och du skulle få fritt ha sex med andra män, när du vill och på dina villkor. Skulle du utnyttja den möjligheten? Utveckla gärna och motivera ditt tänk här....

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinna - om du fick knulla med andra?
  • Anonym (Japp)

    Ja. Nu har vi inte riktigt den överenskommelsen, men jag har både en äkta man, och en flickvän. Vi har också haft sex med andra tillsammans.

  • EnVanligSara
    Fråga till er kvinnor här. Om din man gav dig fullständigt fria tyglar, utan krav på motprestation eller annat, och du skulle få fritt ha sex med andra män, när du vill och på dina villkor. Skulle du utnyttja den möjligheten? Utveckla gärna och motivera ditt tänk här....

    Intressant tanke..
    Det skulle jag nog göra. Som partner är jag oftast väldigt trogen och lojal av mig. Den kille jag är tillsammans med är för mig den enda jag behöver i sängen, annars skulle relationen aldrig fungera ändå.

    Men ger han mig möjligheten skulle jag ha svårt att se att jag inte skulle utnyttja den. Absolut inte frekvent eller för att hitta något nytt och spännande. Då har jag min kille. 

    Men om något dyker upp, min kille är borta en kväll eller säg att han inte gillar offentligt sex eller att jag är sugen på en äldre man. Skulle ett sådant läge dyka upp skulle jag absolut nyttja möjligheten.
  • Anonym (Hm)

    Om Christian Bale erbjöd sig så. Annars får det vara.

  • Ellisss

    Har svårt att tänka att det inte skulle påverka vår relation på ett eller annat sätt. Dessutom är sex med någon man älskar så mycket bättre än sex utan kärlek. Och då blir sexet så mycket mer. Långt förspel, mys och prat efteråt. Om jag vill ligga runt gör jag det när jag är singel. Men får jag välja är jag hellre ihop med någon jag älskar.

  • Anonym (Man)
    Ellisss skrev 2015-02-16 18:49:33 följande:

    Har svårt att tänka att det inte skulle påverka vår relation på ett eller annat sätt. Dessutom är sex med någon man älskar så mycket bättre än sex utan kärlek. Och då blir sexet så mycket mer. Långt förspel, mys och prat efteråt. Om jag vill ligga runt gör jag det när jag är singel. Men får jag välja är jag hellre ihop med någon jag älskar.


    Vad fint. Jag avundas dig.
  • Nape

    Min sambo är inte svartsjuk, jag skulle säkert få ligga med någon annan om jag ville. Men varför skulle jag vilja det? Efter 23 år tillsammans är det ju han som känner min kropp bäst.

    Jag älskar honom verkligen och vill endast vara med honom.

  • Anonym (Annika)

    Jag får och jag gör, underbart och underbart att ha sex med min älskade man

  • Anonym (Bi)

    Inte med andra män men med kvinnor ja! Det är verkligen en längtan men min snubbe är totalt monogam... älskar honom tillräckligt för att inte gå bakom ryggen. Vet ej hur jag skulle känna ifall han låg med andra. Men eftersom båda gillar tjejer vore en trekant det ultimata. Only in my dreams.

  • Zuzanne

    Skulle inte ha sex med någon annan. Varför skulle jag? Bättre sex har jag aldrig haft, dessutom älskar jag honom och vill bara vara med honom.

Svar på tråden Kvinna - om du fick knulla med andra?