• Anonym (tyst)

min pojkvän knallar mig när jag sover.

Har vaknat upp flera gånger olika nätter av att min pojkvän ligger över på mig och har sex med mig, vet inte hur jag ska reagera mår illa och känner mig smutsig men jag har inte vågat säga något för att stoppa honom vet inte vad jag ska göra.

Konfrontera han för första gången idag då sa han förlåt och att han skämdes.

Dom andra nätterna har jag inte sagt något till honom om det, då har han bara varit arg på mig för massa små saker när jag sedan vaknar upp sen senare.

Vissa av nätterna har jag somnat med kläder på och sedan vaknat med dom av...

• Svar på tråden min pojkvän knallar mig när jag sover.
  • Anonym (v)

Ts:
    Du är nog den första i historien som har blivit knallad när du sover!

• Anonym (knallare)
    Anonym (v) skrev 2015-02-18 16:40:55 följande:

Ts:
    Du är nog den första i historien som har blivit knallad när du sover!

Utan att vakna dessutom, jag personligen skulle ha svårt att sova om nån knallade mig

• Anonym (Villig)
    Anonym (:((() skrev 2015-02-18 14:36:56 följande:

Men hur fan märker du inte ? När han klär av dig och stoppar sin kuk i dig Faan hahah

Min fru märker inget när hon sover men hon älskar att bli väckt uppfylld. Jag klär av slickar pullar henne våt men hon vaknar inte. Först när jag börjar knalla henne och smeker hennes kind vaknar hon och är så kåt som aldrig annars
  • Anonym (våldtäkt)
    Anonym (knallare) skrev 2015-02-18 16:15:02 följande:

Mycket våld som användes där ja, speciellt när det kom till ens partner som inte sa nånting om saken varken under tiden eller efter.

Är du duktig på tankeläsning?

Så det är hon som använt våld som inte sagt ifrån? Du verkar inte leva i verkligheten. Om man har sex med någon som sover utan att först veta att personen är okej med det, så är det våldtäkt. Öppna en lagbok och titta själv. 
  • Anonym (knallare)
    Anonym (våldtäkt) skrev 2015-02-18 17:53:51 följande:
    Så det är hon som använt våld som inte sagt ifrån? Du verkar inte leva i verkligheten. Om man har sex med någon som sover utan att först veta att personen är okej med det, så är det våldtäkt. Öppna en lagbok och titta själv. 

Ursäkta men är du läskunnig?

Jag skrev att ingen våld användes och hon trots hon bara säga till sin pojkvän du jag vill inte just nu sa ingenting, varken under tiden eller efter så kalla det för våldtäkt är att håna dom som på riktigt utsätts för VÅLDtäkt.

Jag väcker min sambo så ibland och hon mig, skulle jag ha nått emot detta eller hon för den delen så skulle vi upplysa varandra om det, dock fanns det ingen överenskommelse i förväg.
    Varför skulle det, vi var ett par och är det fortfarande efter en massa år, vet du vad, jag frågar heller inte henne om hon vill ha en kyss en kram eller annat intimt.

• Anonym (våldtäkt)
    Anonym (knallare) skrev 2015-02-18 18:13:07 följande:

Ursäkta men är du läskunnig?

Jag skrev att ingen våld användes och hon trots hon bara säga till sin pojkvän du jag vill inte just nu sa ingenting, varken under tiden eller efter så kalla det för våldtäkt är att håna dom som på riktigt utsätts för VÅLDtäkt.

Jag väcker min sambo så ibland och hon mig, skulle jag ha nått emot detta eller hon för den delen så skulle vi upplysa varandra om det, dock fanns det ingen överenskommelse i förväg.
    Varför skulle det, vi var ett par och är det fortfarande efter en massa år, vet du vad, jag frågar heller inte henne om hon vill ha en kyss en kram eller annat intimt.

Kanske är du som inte är så bra på att förklara saker och ting annars?

Hon ska inte behöva säga till sin pojkvän att hon inte vill ha sex när hon sover, när han REDAN har sex med henne.  Det skulle han tagit reda på innan. Om dom överhuvudtaget inte diskuterat det så har han ju ingen aning vad hon vill?
    Hon kanske var chockad och kunde inte svara, har den tanken slagit dig?

Det är oroväckande hur du tänker.Jag vet att många tänker som du. Men det finns inget sådant som "en riktigt våldtäkt". Våldtäkter kan se olika ut, det finns en stereotyp bild, med den behöver inte alls stämma med verkligheten. Våld som att hålla fast, tvinga någon behöver inte vara en del av en våldtäkt, det kan ändå vara våldtäkt. 

Som sagt, öppna en lagbok. Läs på lite. Att ha sex med någon som sover, räknas juridiskt sett som våldtäkt, oavsett vad du tycker. 
    Och att jämställa att penetrera någon som inte är medveten om vad som sker, och att kyssa någon utan att fråga först, löjligt. Förstår du nog själv om du tänker en gång till
  • Anonym (knallare)
    Anonym (våldtäkt) skrev 2015-02-18 18:25:04 följande:
    Kanske är du som inte är så bra på att förklara saker och ting annars?

Hon ska inte behöva säga till sin pojkvän att hon inte vill ha sex när hon sover, när han REDAN har sex med henne.  Det skulle han tagit reda på innan. Om dom överhuvudtaget inte diskuterat det så har han ju ingen aning vad hon vill?
    Hon kanske var chockad och kunde inte svara, har den tanken slagit dig?

Det är oroväckande hur du tänker.Jag vet att många tänker som du. Men det finns inget sådant som "en riktigt våldtäkt". Våldtäkter kan se olika ut, det finns en stereotyp bild, med den behöver inte alls stämma med verkligheten. Våld som att hålla fast, tvinga någon behöver inte vara en del av en våldtäkt, det kan ändå vara våldtäkt. 

Som sagt, öppna en lagbok. Läs på lite. Att ha sex med någon som sover, räknas juridiskt sett som våldtäkt, oavsett vad du tycker. 
    Och att jämställa att penetrera någon som inte är medveten om vad som sker, och att kyssa någon utan att fråga först, löjligt. Förstår du nog själv om du tänker en gång till

Kanske det, eller så är du singel sen länge och inte vet hur man lever med andra intimt.

Nja, jag har aldrig köpt det där usla ursäkten tjejen var i chock så hon kunde inte säga ifrån, vid riktig våldtäkt där våld och tvång används så kanske är man så pass skrämd att man inte vågar säga ifrån men inte under normala omständigheter.

Absolut kan våldtäkter se annorlunda ut, hot, utpressning, ren våld, dock inte i ett förhållande där ingen våld används och tjejen trots alla möjligheter säger inte ifrån _eller_ tar upp det efter första gången, andra , tredje and so on.

Jag vet att man har vattnat ut begreppet rent juridiskt och inkluderat en massa som inte hör till på sistone, förändrar inte faktum alls.
    Enligt din resonemang så är jag både våldtäktsman och offer, så nej, sånt trams håller inte nånstans, hon tyckte inte om det, okey inga konstigheter där men att utmåla henne som en våldtäktsoffer hjälper ingen.

Speciellt inte när hon väl kom till skott och upplyste sin kille att hon inte alls är med på notorna.

• qwerty12345
    Anonym (knallare) skrev 2015-02-18 18:34:22 följande:

Kanske det, eller så är du singel sen länge och inte vet hur man lever med andra intimt.

Nja, jag har aldrig köpt det där usla ursäkten tjejen var i chock så hon kunde inte säga ifrån, vid riktig våldtäkt där våld och tvång används så kanske är man så pass skrämd att man inte vågar säga ifrån men inte under normala omständigheter.

Absolut kan våldtäkter se annorlunda ut, hot, utpressning, ren våld, dock inte i ett förhållande där ingen våld används och tjejen trots alla möjligheter säger inte ifrån _eller_ tar upp det efter första gången, andra , tredje and so on.

Jag vet att man har vattnat ut begreppet rent juridiskt och inkluderat en massa som inte hör till på sistone, förändrar inte faktum alls.
    Enligt din resonemang så är jag både våldtäktsman och offer, så nej, sånt trams håller inte nånstans, hon tyckte inte om det, okey inga konstigheter där men att utmåla henne som en våldtäktsoffer hjälper ingen.

Speciellt inte när hon väl kom till skott och upplyste sin kille att hon inte alls är med på notorna.

lagen.nu/1962:700

Då du verkar ha en ofullständig uppfattning av vad våldtäkt innebär ber jag dig att läsa lagtexten, BrB 6:1 2 st. är tillämplig i detta fall. Det du beskriver som våldtäkt utgör endast första stycket samma lagrum.

I det fall att du otillbörligt väcker din sambo på detta sätt är du i lagens mening våldtäktsman, ja, men det tror och hoppas jag inte är fallet.

Innan du fortsätter håna och trampa på de människor som har blivit utsatta och utsätts för våldtäkt tycker jag att du både ska tänka till och läsa på.
  • Anonym (knallare)
    qwerty12345 skrev 2015-02-18 19:05:25 följande:
    lagen.nu/1962:700

Då du verkar ha en ofullständig uppfattning av vad våldtäkt innebär ber jag dig att läsa lagtexten, BrB 6:1 2 st. är tillämplig i detta fall. Det du beskriver som våldtäkt utgör endast första stycket samma lagrum.

I det fall att du otillbörligt väcker din sambo på detta sätt är du i lagens mening våldtäktsman, ja, men det tror och hoppas jag inte är fallet.

Innan du fortsätter håna och trampa på de människor som har blivit utsatta och utsätts för våldtäkt tycker jag att du både ska tänka till och läsa på.

Jag vet hur lagen förstördes genom att ta med en drös av andra företeelser som tidigare kunde på sin höjd hamna under utnytjande då det inte förekom våldtäkt, det rör mig ingenstans.

Jag lever i verkliga livet och inte i lagboken, tycker fortfarande det är ett direkt hån mot kvinnor som på riktigt blir våldtagna kanske i samband skadade för livet framför ts som tyckte det var pinsamt att ta upp det med sin partner.

Men du har rätt, varken jag eller min partner hade nån överenskommenlse när vi började fingra på varan i sovande tillstånd, bara mys att bli väckt mitt i akten, om ts inte uppskattade gesten som gavs henne kunde hon bara säga nej.

Jag tycker mer det är ni som hånar.

Undrar om det fanns nån form av missförstånd i den sista grava våldtäkten på Finlandsfärjan, där har vi en riktig våldtäkt framför detta.

• Anonym (K)
    Anonym (knallare) skrev 2015-02-18 16:15:02 följande:

Mycket våld som användes där ja, speciellt när det kom till ens partner som inte sa nånting om saken varken under tiden eller efter.

Är du duktig på tankeläsning?

Lever du under en sten? Välkommen till 2015, det behöver inte innebära våld i en våldtäkt. Sluta försvara en våldtäktsman.
Svar på tråden min pojkvän knallar mig när jag sover.