• Anonym (tyst)

min pojkvän knallar mig när jag sover.

Har vaknat upp flera gånger olika nätter av att min pojkvän ligger över på mig och har sex med mig, vet inte hur jag ska reagera mår illa och känner mig smutsig men jag har inte vågat säga något för att stoppa honom vet inte vad jag ska göra.

Konfrontera han för första gången idag då sa han förlåt och att han skämdes.

Dom andra nätterna har jag inte sagt något till honom om det, då har han bara varit arg på mig för massa små saker när jag sedan vaknar upp sen senare.

Vissa av nätterna har jag somnat med kläder på och sedan vaknat med dom av...

• Svar på tråden min pojkvän knallar mig när jag sover.
  • Anonym (ööh)

Svårt att säga, visst kan det kännas obehagligt ...

• Anonym (knallare)
    Anonym (Tjej 20) skrev 2015-02-18 21:21:23 följande:

TS - dumpa!  Gör han detta medvetet och du nu sagt till honom att du ej gillar detta och han ändå fortsätter... Dumpa bara, dumpa! Det är våldtäkt, tyvärr.

Att han har sex med någon som inte är vid medvetande(visst du vaknar ju sen men när han påbörjar) är våldtäkt, och riktigt illa på alla vis ju. Ingen respekt för dig.

Jag älskar att bli väckt på detta sätt, men det är en helt annan sak när man tycker om det i en relation. Vissa tänder ju på dessa typer av tvångs- och typ rapelekar. Men då ska båda acceptera det också.

Men gud, hon höll tyst om sina känslor ett bra tag fram tills hon sa det till han dagen hon postade ts, killar är inga tankeläsare, om man inte säger vad man tänker och tycker så kan vi tyvärr inte stoppa ett finger i örat på er och ta del av det som pågår därinne.

Ja många uppskattar att bli väckta på en skön sätt av sin partner framför en brysk väckarklocka, eller bli smekt i sömnen, så man vaknar extremt upphetsat (det brukar sprida sig till drömmen) och verkligen med på notorna.
    Men hur skulle han veta att det inte var så?

Anonym (ööh) skrev 2015-02-18 21:43:41 följande:

Svårt att säga, visst kan det kännas obehagligt ...

Tycker du inte att det första man säger till sin partner om man inte avbryter akten då vid frukost: du, jag tyckte det var obehagligt det du gjorde inatt, jag ville inte, tyckte inte om det, snälla gör inte om det.

Problem solved, men att först vara med på notorna ett bra tag och sen gråta ut på nätet är bara sorgligt och verkligen var det inte så att vi snackar om flera våldtäkter här.

• Anonym (morr!)
    Anonym (knallare) skrev 2015-02-18 18:34:22 följande:

Kanske det, eller så är du singel sen länge och inte vet hur man lever med andra intimt.

Nja, jag har aldrig köpt det där usla ursäkten tjejen var i chock så hon kunde inte säga ifrån, vid riktig våldtäkt där våld och tvång används så kanske är man så pass skrämd att man inte vågar säga ifrån men inte under normala omständigheter.

Absolut kan våldtäkter se annorlunda ut, hot, utpressning, ren våld, dock inte i ett förhållande där ingen våld används och tjejen trots alla möjligheter säger inte ifrån _eller_ tar upp det efter första gången, andra , tredje and so on.

Jag vet att man har vattnat ut begreppet rent juridiskt och inkluderat en massa som inte hör till på sistone, förändrar inte faktum alls.

Enligt din resonemang så är jag både våldtäktsman och offer, så nej, sånt trams håller inte nånstans, hon tyckte inte om det, okey inga konstigheter där men att utmåla henne som en våldtäktsoffer hjälper ingen.

Speciellt inte när hon väl kom till skott och upplyste sin kille att hon inte alls är med på notorna.

Hallå hon sa ifrån och han fortsatte flera gånger efteråt. Det är inte ok. Det finns förhållanden där partnern njuter av att bli väckt på så sätt. Men har hon sagt NEJ så är det Inte ok. Är man i ett förhållande och lever tillsammans så ska ett nej räcka. Jag tycker det blir ännu jävligare när han vet att hon inte vill och han gör det ändå. Så ja jag kallar det för våldtäkt.

Och sen kan kvinnor bli så rädd att de inte kan säga ifrån. Det är en fysiologis egenskap. I vanligt tal frysa till is. Går att läsa om. Du behöver inte tänka ut sanningen själv där.

Negligera inte en kvinna som blir sexuellt utnyttjand. Det sånt som gör att lagförslag om medgivande före blir till ett absurt måste.
  • Anonym (knallare)
    Anonym (morr!) skrev 2015-02-18 21:57:36 följande:
    Hallå hon sa ifrån och han fortsatte flera gånger efteråt. Det är inte ok. Det finns förhållanden där partnern njuter av att bli väckt på så sätt. Men har hon sagt NEJ så är det Inte ok. Är man i ett förhållande och lever tillsammans så ska ett nej räcka. Jag tycker det blir ännu jävligare när han vet att hon inte vill och han gör det ändå. Så ja jag kallar det för våldtäkt.

Och sen kan kvinnor bli så rädd att de inte kan säga ifrån. Det är en fysiologis egenskap. I vanligt tal frysa till is. Går att läsa om. Du behöver inte tänka ut sanningen själv där.

Negligera inte en kvinna som blir sexuellt utnyttjand. Det sånt som gör att lagförslag om medgivande före blir till ett absurt måste.

Läs genom ts noggrant och återkom för du måste ha missat några stavelser.

Men vafan.. våldtäkt för att ens partner inte behagar öppnar käften och säga att hon inte vill? Vilket jävla skämt.

• Anonym (Viktoria)
    Anonym (knallare) skrev 2015-02-18 21:50:54 följande:

Men gud, hon höll tyst om sina känslor ett bra tag fram tills hon sa det till han dagen hon postade ts, killar är inga tankeläsare, om man inte säger vad man tänker och tycker så kan vi tyvärr inte stoppa ett finger i örat på er och ta del av det som pågår därinne.

Ja många uppskattar att bli väckta på en skön sätt av sin partner framför en brysk väckarklocka, eller bli smekt i sömnen, så man vaknar extremt upphetsat (det brukar sprida sig till drömmen) och verkligen med på notorna.
    Men hur skulle han veta att det inte var så?

Men herregud, är du på riktigt?! 

Har man sex med någon som inte är vid medvetande så är det våldtäkt! En person som sover kan inte ge sitt samtycke och alltså är det våldtäkt. 
  • Anonym (knallare)
    Anonym (Viktoria) skrev 2015-02-18 22:47:38 följande:
    Men herregud, är du på riktigt?! 

Har man sex med någon som inte är vid medvetande så är det våldtäkt! En person som sover kan inte ge sitt samtycke och alltså är det våldtäkt. 
    den saken är redan avklarat, du kan klicka på visa endast så slipper jag upprepa mig, har inte skrivit många inlägg här
  • Anonym (Viktoria)
    Anonym (knallare) skrev 2015-02-18 22:57:53 följande:
    den saken är redan avklarat, du kan klicka på visa endast så slipper jag upprepa mig, har inte skrivit många inlägg här
    Började må illa efter du skrev det här: Nja, jag har aldrig köpt det där usla ursäkten tjejen var i chock så hon kunde inte säga ifrån, vid riktig våldtäkt där våld och tvång används så kanske är man så pass skrämd att man inte vågar säga ifrån men inte under normala omständigheter. Så kunde tyvärr inte fortsätta läsa. 

Jag finner inte ord för hur vidrigt du uttrycker dig. Jag vill tro att du bara är ett troll men tyvärr så har du nog dessa åsikter. 

Och att du skriver det just i denna tråd?! Där en tjej berättar om hur hennes kille upprepade gånger våldtagit henne (för ja, det är våldtäkt. Skiter fullständigt i din sjuka definition av våldtäkt). 

Lämnar denna tråd innan jag tappar tron på mänskligheten helt. 
  • Anonym (knallare)
    Anonym (Viktoria) skrev 2015-02-18 23:08:50 följande:
    Började må illa efter du skrev det här: Nja, jag har aldrig köpt det där usla ursäkten tjejen var i chock så hon kunde inte säga ifrån, vid riktig våldtäkt där våld och tvång används så kanske är man så pass skrämd att man inte vågar säga ifrån men inte under normala omständigheter. Så kunde tyvärr inte fortsätta läsa. 

Jag finner inte ord för hur vidrigt du uttrycker dig. Jag vill tro att du bara är ett troll men tyvärr så har du nog dessa åsikter. 

Och att du skriver det just i denna tråd?! Där en tjej berättar om hur hennes kille upprepade gånger våldtagit henne (för ja, det är våldtäkt. Skiter fullständigt i din sjuka definition av våldtäkt). 

Lämnar denna tråd innan jag tappar tron på mänskligheten helt. 

Men då har vi väl inget att diskutera om du inte vill ta del av det jag skriver.

Jag skriver i en tråd där en gäng familjelivs kärringar har gaddat ihop sig och försöker övertyga henne att hon är en våldtäktsoffer medan i själva verket så hade dom bara sex, som hon kunde sätta stopp för om inte direkt så i alla fall dagen efter som jag skriver i andra delen av inlägg 42.

• Anonym (K)

Lämnar också tråden efter detta inlägg. Klarar inte av att läsa dessa killars svar, och än mindre slösa energi på att diskutera. Vi tjejer kan trösta oss med att det förmodligen är män vi aldrig kommer beblanda oss med :) ingen i min umgängeskrets har sådana åsikter. Det är ett väldigt ointelligent resonemang de för om man säger så.

TS jag önskar dig all lycka, det där svinet förtjänar att bli anmält.

Svar på tråden min pojkvän knallar mig när jag sover.