Anonym (Tjej 20) skrev 2015-02-18 21:21:23 följande:
TS - dumpa! Gör han detta medvetet och du nu sagt till honom att du ej gillar detta och han ändå fortsätter... Dumpa bara, dumpa! Det är våldtäkt, tyvärr.
Att han har sex med någon som inte är vid medvetande(visst du vaknar ju sen men när han påbörjar) är våldtäkt, och riktigt illa på alla vis ju. Ingen respekt för dig.
Jag älskar att bli väckt på detta sätt, men det är en helt annan sak när man tycker om det i en relation. Vissa tänder ju på dessa typer av tvångs- och typ rapelekar. Men då ska båda acceptera det också.
Men gud, hon höll tyst om sina känslor ett bra tag fram tills hon sa det till han dagen hon postade ts, killar är inga tankeläsare, om man inte säger vad man tänker och tycker så kan vi tyvärr inte stoppa ett finger i örat på er och ta del av det som pågår därinne.
Ja många uppskattar att bli väckta på en skön sätt av sin partner framför en brysk väckarklocka, eller bli smekt i sömnen, så man vaknar extremt upphetsat (det brukar sprida sig till drömmen) och verkligen med på notorna.
Men hur skulle han veta att det inte var så?
Anonym (ööh) skrev 2015-02-18 21:43:41 följande:
Svårt att säga, visst kan det kännas obehagligt ...
Tycker du inte att det första man säger till sin partner om man inte avbryter akten då vid frukost: du, jag tyckte det var obehagligt det du gjorde inatt, jag ville inte, tyckte inte om det, snälla gör inte om det.
Problem solved, men att först vara med på notorna ett bra tag och sen gråta ut på nätet är bara sorgligt och verkligen var det inte så att vi snackar om flera våldtäkter här.