• Anonym (tyst)

min pojkvän knallar mig när jag sover.

Har vaknat upp flera gånger olika nätter av att min pojkvän ligger över på mig och har sex med mig, vet inte hur jag ska reagera mår illa och känner mig smutsig men jag har inte vågat säga något för att stoppa honom vet inte vad jag ska göra.

Konfrontera han för första gången idag då sa han förlåt och att han skämdes.

Dom andra nätterna har jag inte sagt något till honom om det, då har han bara varit arg på mig för massa små saker när jag sedan vaknar upp sen senare.

Vissa av nätterna har jag somnat med kläder på och sedan vaknat med dom av...

• Svar på tråden min pojkvän knallar mig när jag sover.
  • Anonym (knallare)
    Anonym (K) skrev 2015-02-18 23:17:50 följande:

Lämnar också tråden efter detta inlägg. Klarar inte av att läsa dessa killars svar, och än mindre slösa energi på att diskutera. Vi tjejer kan trösta oss med att det förmodligen är män vi aldrig kommer beblanda oss med :) ingen i min umgängeskrets har sådana åsikter. Det är ett väldigt ointelligent resonemang de för om man säger så.

TS jag önskar dig all lycka, det där svinet förtjänar att bli anmält.

Och ni "tjejer" är mycket bättre antar jag, min sambo var inte första som satte sig på min morgonstånd under tiden jag sov eller på grund av sin egen kåthet började smeka mig när jag sov.

Vakna upp från den skenheliga fluffiga dimman ni sitter i.

Alla har vi olika preferenser i vad vi tänder på eller tycker om, killen här testade sig fram och eftersom tjejen inte sa ifrån, ens en gång under en längre tidsperiod så antog han väl vilket dom flesta skulle göra att hon uppskattar det.

Det hela kan summeras att tjejen var helt handfallen i detta fall och det hela var i slutändan ett missförstånd som kunde lätt uteslutas, några få ord dagen efter hade varit nock.

• Anonym (K)
    Anonym (knallare) skrev 2015-02-18 23:24:59 följande:

Och ni "tjejer" är mycket bättre antar jag, min sambo var inte första som satte sig på min morgonstånd under tiden jag sov eller på grund av sin egen kåthet började smeka mig när jag sov.

Vakna upp från den skenheliga fluffiga dimman ni sitter i.

Alla har vi olika preferenser i vad vi tänder på eller tycker om, killen här testade sig fram och eftersom tjejen inte sa ifrån, ens en gång under en längre tidsperiod så antog han väl vilket dom flesta skulle göra att hon uppskattar det.

Det hela kan summeras att tjejen var helt handfallen i detta fall och det hela var i slutändan ett missförstånd som kunde lätt uteslutas, några få ord dagen efter hade varit nock.

Inse att det spelar ingen jävla roll om du anser att det är våldtäkt eller inte! Det är liksom inte din sak att avgöra. Gör vad du vill med din samtyckande sambo och ge fan i att skuldbelägga TS.

Enligt lagstiftning är det våldtäkt så det är skitsamma vad du tycker, tack och lov.

Nu lämnar jag, ledsen för att din tråd blivit kapad TS.
  • Larmet

Men va? Jag och mitt ex kunde ha sex med varandra när den andre sov. Det var galet mysigt att vakna upp av att man nästan kom. Hur gick "knallandet" Tungan ute till TS? Sa du ifrån? Gjorde du motstånd? Visade du att du inte ville? 

• Anonym (v)

Knallar har jag bara sett på marknader.

• Anonym (knallare)
    Anonym (K) skrev 2015-02-18 23:29:12 följande:
    Inse att det spelar ingen jävla roll om du anser att det är våldtäkt eller inte! Det är liksom inte din sak att avgöra. Gör vad du vill med din samtyckande sambo och ge fan i att skuldbelägga TS.

Enligt lagstiftning är det våldtäkt så det är skitsamma vad du tycker, tack och lov.

Jag inser att logik är nått som inte kommer fram till prydda hysteriker som har lampan släkt när dom rullar runt under täcket.

Det finns ingen skuld att dela ut här, killen gjorde inget fel och om ts misstyckte så kunde hon som en vuxen människa i ett vuxet förhållande använda sig av en ny påfund som kallas för kommunikation.

Det går till så att man öppnar munnen och framför vad man tänker och känner.

Skulle killen däremot fortsätta att ta för sig av hennes sovande kropp trots att hon specifikt uttryckte att hon vill sova ifred och om han känner för nått så får han eller sköta det själv eller väcka henne.
    Det däremot skulle komma väldigt nära gränsen till vad som eventuellt kunna räknas som våldtäkt.
    Innan moralismen förstörde lagstiftningen skulle detta gå under utnyttjande vilket det är för nån våldtäkt är det verkligen inte.

Fråga, ber ni specifikt om lov när ni vill byta ställning? Tänk om partnern inte vill då blir det väl automatiskt våldtäkt enligt era kriterier?

• Larmet
    Anonym (K) skrev 2015-02-18 23:29:12 följande:

Våldtäkt? Jag fattar inte hur det här kan vara våldtäkt om nu TS inte har visat något misstycke? Jag tycker snarare att det är förjävligt att TS inte har sagt ifrån tidigare än efter flera gånger det här har hänt? Vad fan ska killen tro och precis som TS skrivit när hon väl sa ifrån så skämdes killen och bad om ursäkt.
    Det är äckligt hur ni kan pusha på TS att hon ska polisanmäla honom! 
  • Larmet
    Anonym (morr!) skrev 2015-02-18 21:57:36 följande:
    Hallå hon sa ifrån och han fortsatte flera gånger efteråt. Det är inte ok. Det finns förhållanden där partnern njuter av att bli väckt på så sätt. Men har hon sagt NEJ så är det Inte ok. Är man i ett förhållande och lever tillsammans så ska ett nej räcka. Jag tycker det blir ännu jävligare när han vet att hon inte vill och han gör det ändå. Så ja jag kallar det för våldtäkt.

Och sen kan kvinnor bli så rädd att de inte kan säga ifrån. Det är en fysiologis egenskap. I vanligt tal frysa till is. Går att läsa om. Du behöver inte tänka ut sanningen själv där.

Negligera inte en kvinna som blir sexuellt utnyttjand. Det sånt som gör att lagförslag om medgivande före blir till ett absurt måste.
    Det var väl just det hon inte gjorde? Hon öppnade käften efter flera gånger och han bad om ursäkt. 
  • Anonym (knallare)
    Larmet skrev 2015-02-18 23:41:16 följande:
    Våldtäkt? Jag fattar inte hur det här kan vara våldtäkt om nu TS inte har visat något misstycke? Jag tycker snarare att det är förjävligt att TS inte har sagt ifrån tidigare än efter flera gånger det här har hänt? Vad fan ska killen tro och precis som TS skrivit när hon väl sa ifrån så skämdes killen och bad om ursäkt.

Bra summering, denna hetsen är vidrig.

• Anonym (Viktoria)
    Larmet skrev 2015-02-18 23:41:16 följande:
    Men han ju inte vetat att hon varit vaken! Killen har ju våldtagit sin sovande flickvän och trott att hon sovit sig igenom det. 

Och det tycker ni alltså är okej? Våldta sin sovande partner. 

Det här är ju alltså inte samma sak som att väcka någon med lite smekningar!
  • Anonym (morr!)

[quote=74882258][quote-nick]Anonym (knallare) skrev 2015-02-18 23:36:57 följande:[/quote-nick]

Jag inser att logik är nått som inte kommer fram till prydda hysteriker som har lampan släkt när dom rullar runt under täcket.

Det finns ingen skuld att dela ut här, killen gjorde inget fel och om ts misstyckte så kunde hon som en vuxen människa i ett vuxet förhållande använda sig av en ny påfund som kallas för kommunikation.

Det går till så att man öppnar munnen och framför vad man tänker och känner.

Skulle killen däremot fortsätta att ta för sig av hennes sovande kropp trots att hon specifikt uttryckte att hon vill sova ifred och om han känner för nått så får han eller sköta det själv eller väcka henne.

Det däremot skulle komma väldigt nära gränsen till vad som eventuellt kunna räknas som våldtäkt.

Innan moralismen förstörde lagstiftningen skulle detta gå under utnyttjande vilket det är för nån våldtäkt är det verkligen inte.

Fråga, ber ni specifikt om lov när ni vill byta ställning? Tänk om partnern inte vill då blir det väl automatiskt våldtäkt enligt e

När hon konfronterar honom säger han förlåt och skäms. Det är uppenbart att han vet att han gått emot hennes vilja. Och därmed är han dömd.

Att din fru satt sej på din morgon stake och ert förhållande gillar det gör inte det som hänt här rätt. Jag antar att du mycket väl vet vad din kvinna säger ja till eller nej till. Så det är perfekt. Och förmodligen skulle du inte stoppa in den om du viste att hon inte vill. Men i den här tråden framkommer det att han vet att hon inte vill.

Förstår du nu skillnaden?

Svar på tråden min pojkvän knallar mig när jag sover.