• Anonym (tyst)

min pojkvän knallar mig när jag sover.

Har vaknat upp flera gånger olika nätter av att min pojkvän ligger över på mig och har sex med mig, vet inte hur jag ska reagera mår illa och känner mig smutsig men jag har inte vågat säga något för att stoppa honom vet inte vad jag ska göra.

Konfrontera han för första gången idag då sa han förlåt och att han skämdes.

Dom andra nätterna har jag inte sagt något till honom om det, då har han bara varit arg på mig för massa små saker när jag sedan vaknar upp sen senare.

Vissa av nätterna har jag somnat med kläder på och sedan vaknat med dom av...

• Svar på tråden min pojkvän knallar mig när jag sover.
  • Anonym (knallare)
    Anonym (morr!) skrev 2015-02-19 12:15:54 följande:

Uppenbart fattar du fortfarande inte.

Nej det är uppenbart att du är fast i det svartiva tänket och hanterar lagboken som nån form av bibel utan hänsyn till det verkliga livet,.

Livet är inte lika svartvit som lagen vill speciellt inte nu när man har tramsat till den. 

• Anonym (morr!)
    Anonym (knallare) skrev 2015-02-19 12:21:47 följande:

Nej det är uppenbart att du är fast i det svartiva tänket och hanterar lagboken som nån form av bibel utan hänsyn till det verkliga livet,.

Livet är inte lika svartvit som lagen vill speciellt inte nu när man har tramsat till den. 

Sorry jag är inte svart vit det är du som är svartvit som inte kan begripa att i detta förhållande så funkade inte sexet som hemma hos dej.

Och om vi ska följa din lag så betyder det att det är helt ok att ha samlag med sin sovande partner. Eller är det ok om man smyger ner en sömntablett i kvällsfikat så att Hen verkligen inte vaknar så lätt. För i och med att ni lever tillsammans så har nån rätt att göra lite hur som helst med den andres kropp och kroppsöppningar.

Får man stoppa en grej i nr 2 och en annan i nr 1 och sen snoppen i munnen? Eller finns det någon gräns. Hon sover ju? Eller han för den delen.

Vart går gränsen? När du nu så ihärdigt försvarar sex med någon som inte är medveten om det?

Vart går gränsen?

eller är det här också trams?

skrivet av en som inte har sex och har haft sex och i te lever med någon eller har levt med någon utan bara rapar lagtext?

Vart ska gränsen gå?
  • Anonym (knallare)
    Anonym (morr!) skrev 2015-02-19 13:01:08 följande:
    Sorry jag är inte svart vit det är du som är svartvit som inte kan begripa att i detta förhållande så funkade inte sexet som hemma hos dej.

Och om vi ska följa din lag så betyder det att det är helt ok att ha samlag med sin sovande partner. Eller är det ok om man smyger ner en sömntablett i kvällsfikat så att Hen verkligen inte vaknar så lätt. För i och med att ni lever tillsammans så har nån rätt att göra lite hur som helst med den andres kropp och kroppsöppningar.

Får man stoppa en grej i nr 2 och en annan i nr 1 och sen snoppen i munnen? Eller finns det någon gräns. Hon sover ju? Eller han för den delen.

Vart går gränsen? När du nu så ihärdigt försvarar sex med någon som inte är medveten om det?

Vart går gränsen?

eller är det här också trams?

skrivet av en som inte har sex och har haft sex och i te lever med någon eller har levt med någon utan bara rapar lagtext?

Vart ska gränsen gå?

Jag vet inte hur många gånger jag ska skriva det för att det ska komma fram, _uppenbart_ fungerade det inte.

Har även sagt vad jag tänkte säga om att droga ner nån för att sedan utnyttja dennas kropp för egen njutning  utan att personen har en chans att säga ifrån.

Gränsen sätter personen själv som jag har skrivit flera gånger, det är här det small i kommunikation mellan dom.

• Anonym (Viktoria)
    Anonym (knallare) skrev 2015-02-19 08:26:15 följande:

När du gör en sexakt par mellan till våldtäkt så får jag det till prydd utan önskan att prova på nått.

Inte vid medvetande som drogad kan jag hålla med om det är utnyttjande, sin sovande partner däremot som kommer med all sannolikhet vakna under akten faller inte under det flaggan.

Annat vore om han drogade henne för att sedan utöva avancerade sexlekar på henne utan varken medgivande eller att ge val.

Ts kunde som sagt stoppa det hela samma sekund som hon märkte, eller vid nästa tillfälle och vid nästa igen, eller kanske rent av säga tt hon vill vara ifred när hon sover, varför gjorde hon inte det?

Jag vet att man har förstört lagen med att dra med en massa trams som drabbar oskyldiga när det tillämpas ja, våldtäkt hade det varit om ts hade sagt nej och fått sig en käftsmäll, det hade jag absolut klassat som våldtäkt, inte en tjej som ställer upp gång på gång på gång utan att säga ett pip.

Så länge man inte drogar sin partner får man alltså göra vad man vill med hen?

Hon har inte ställt upp på sex. Hon har ju inte varit vid medvetande.
  • Anonym (knallare)
    Anonym (Viktoria) skrev 2015-02-19 13:39:36 följande:
    Så länge man inte drogar sin partner får man alltså göra vad man vill med hen?

Hon har inte ställt upp på sex. Hon har ju inte varit vid medvetande.

Om den andra inte misstycker så vist kan man prova sig fram, ställningar, situationer, omgivningar, endast fantasin sätter gränser här, däremot som jag trummar på hela tiden måste kommunikation fungera parter emellan.

Hon har vaknat i dom flesta fall vad jag förstår och aldrig ens yppat ett ord om det förrän lååååångt efter.

• Anonym (Viktoria)
    Larmet skrev 2015-02-19 09:10:06 följande:

Fy fan vilket tråkigt liv du måste leva! Fråga innan man har sex med sin egna partner? Jag har aldrig upplevt med någon av mina partners att vi har frågat efter sex. Kanske på skoj med "ligga"?

I vilket fall som helst, om TS nu är så äcklad av sin pojkvän och då kommunikationen i deras förhållande verkar vara urusel så kan väl hon göra slut med honom istället. En polisanmälan i det här läget vore väl helt jävla absurt! Jag verkligen avskyr människor som behöver blanda in poliser så fort det händer något. 

Självklart behöver man inte alltid fråga sin partner rakt ut. Men Knallaren skriver att lagen har ändrats så oskyldiga män blir anmälda. För att undvika denna situation så kan det ju vara bra att fråga.

Normala personer kan experimentera och överraska sin partner i sängen utan att begå våldtäkt.
  • Anonym (knallare)
    Anonym (Viktoria) skrev 2015-02-19 13:47:40 följande:
    Självklart behöver man inte alltid fråga sin partner rakt ut. Men Knallaren skriver att lagen har ändrats så oskyldiga män blir anmälda. För att undvika denna situation så kan det ju vara bra att fråga.

Normala personer kan experimentera och överraska sin partner i sängen utan att begå våldtäkt.

Normala personer kan experimentera och överraska utan att bli _anklagade_ för att ha begått ett våldtäkt.

• Anonym (morr!)

Gränser sätter individen själv.

Ja det var en enkel lösning. Den logiken härjar tyvärr bland en hel del människor som själva tycker det är enkelt att säga ifrån.

Men livet är inte så enkelt som mellan era lakan.

Och grunden är fortfarande att man inte har sex eller stoppar snoppen i något hål på tjejen medan man tror att hon sover. Eller för den delen på pojkvännen.

En människa som sover är värnlöst och kan inte sätta gränser. Sen om hon vaknat och borde sagt ifrån det är väl naturligtvis normalt. Men nu sa hon inte ifrån.Utan låtsades fortsätta sova. vilket kan tyckas konstigt. Men det gör fortfarande inte hans handling försvarbar. Snarare ä

ännu värre han gillade att hon låg still som en sill och inte viste. Helt sjukt.

Och faktum kvarstår. Det är inte ok att stoppa något i någons könsöppningar medan man tror att de är värnlösa och sover. Det är och förblir fel och olagligt.

Sen att ni gör det hemma hos dej och ni gillar det. Det är ju helt underbart för er. Men du kan inte skriva lagar utifrån din söngkammare.

• Anonym (knallare)
    Anonym (morr!) skrev 2015-02-19 13:58:16 följande:

Gränser sätter individen själv.

Ja det var en enkel lösning. Den logiken härjar tyvärr bland en hel del människor som själva tycker det är enkelt att säga ifrån.

Men livet är inte så enkelt som mellan era lakan.

Och grunden är fortfarande att man inte har sex eller stoppar snoppen i något hål på tjejen medan man tror att hon sover. Eller för den delen på pojkvännen.

En människa som sover är värnlöst och kan inte sätta gränser. Sen om hon vaknat och borde sagt ifrån det är väl naturligtvis normalt. Men nu sa hon inte ifrån.Utan låtsades fortsätta sova. vilket kan tyckas konstigt. Men det gör fortfarande inte hans handling försvarbar. Snarare ä

ännu värre han gillade att hon låg still som en sill och inte viste. Helt sjukt.

Och faktum kvarstår. Det är inte ok att stoppa något i någons könsöppningar medan man tror att de är värnlösa och sover. Det är och förblir fel och olagligt.

Sen att ni gör det hemma hos dej och ni gillar det. Det är ju helt underbart för er. Men du kan inte skriva lagar utifrån din söngkammare.

Ja den logiken härjar bland alla normala förhållanden, där man kommunicerar och delar sina liv.

Jajaja, byt ut kudden mot din bibel för detta börjar bli tjatigt.

Dina sexprefenser är inte andras som du kanske märker, på vaken tid så älskar jag att leka med bondage bland mycket annat, och ja det finns folk som tänder på att ha sin tjej fast så hon inte kan röra en fena, helt utsatt.

Du kan kalla det för sjukt jag kan också börja kalla dig för en del om du känner för det.

Och faktum kvarstår att det är okey att experimentera med sina respektive partners, man vet aldrig vad man hittar i sig själv under tiden.

Sen att det inte fungerar för alla är väl en självklarhet, men DÅ SÄGER MAN TILL

Eftersom hon inte sa till en enda gång kan endast hon klandras för att detta fortsatte "mot hennes vilja" ingen annan än hon själv hade kännedom om.

• Anonym (Viktoria)
    Anonym (knallare) skrev 2015-02-19 14:05:27 följande:

Ja den logiken härjar bland alla normala förhållanden, där man kommunicerar och delar sina liv.

Jajaja, byt ut kudden mot din bibel för detta börjar bli tjatigt.

Dina sexprefenser är inte andras som du kanske märker, på vaken tid så älskar jag att leka med bondage bland mycket annat, och ja det finns folk som tänder på att ha sin tjej fast så hon inte kan röra en fena, helt utsatt.

Du kan kalla det för sjukt jag kan också börja kalla dig för en del om du känner för det.

Och faktum kvarstår att det är okey att experimentera med sina respektive partners, man vet aldrig vad man hittar i sig själv under tiden.

Sen att det inte fungerar för alla är väl en självklarhet, men DÅ SÄGER MAN TILL

Eftersom hon inte sa till en enda gång kan endast hon klandras för att detta fortsatte "mot hennes vilja" ingen annan än hon själv hade kännedom om.

Att hon inte sa något är irrelevant.

Våldtäkten började när han valde att ha sex med sin sovande flickvän.
Svar på tråden min pojkvän knallar mig när jag sover.