• Linusjonsson

    Romantik

    Tja,

    Jag är 17 år från Göteborg som har lite kärleks problem ;( jag har en tjej som bor väldigt långt bort. Nämligen på Öland, hon kommer hit imellan åt och vi umgås sist hon kom hit så började de märkas att vi gillade varann. Jag tog med henne runt i Göteborg upp på snikens kulle vilket är en utkiksplats i Göteborg vi åt piknik och tittade ut över den upplysta staden allt va så perfekt. Påväg där ifrån gick vi över elfborgsbron som dessutom är den bron vi träffades på under gothia cup för två år sedan :/ när vi va på mitten av bron stannade jag henne kysste henne och stoppade ner handen i piknickkorgen, jag tog upp lås. Hon blev förvånad och fundersam, jag berättade även hur mycket jag älskar henne och att hon är det bästa som hänt mig, jag gav henne låset och hon vände på det och såg att jag graverat in våra namn i det vi låste fast det vid räcket och slängde nyckeln i vattnet. Jag hade bokat rum på gothia Towers senare den kvällen så när vi kom dit va de väldigt mysigt ;) vi hade iaf sex och dagen efter stack hon innan jag vaknat och flugit tillbaka till Öland, utan att änns säga hejdå. Sen dess har hon betet sig jätte konstigt och vägrat svara mig... Vad händer

Svar på tråden Romantik