• Tiniii

Novemberbebisar 2015

Jag hänger gärna med er. Beräknas 30 november så 5+4 idag.

Har blött idag lite nojjig, slutade blöda nu men moler massa i magen!

3 missfall mellan barnen

Har två barn och 3 bonusar. De kommer varannan vecka!

• Tiniii

Vi kommer inte berätta, låter folk se på mig när jag är gravid istället! Men några få vet redan då de fanns olika anledningar till att de behövde veta!

• Tiniii

Jag känner av mina bröstvårtor ytterst lite. Men mår illa både när jag äter pch r jag knte äter!

Blödde igår. Ytterst lite! På kvällen var fet bruna flytningar som fortsatt lite granna i dag. Väldigt lite och bara när jag kissar på pappret!

Så vi får väl se var detta bär!

För tidigt för att göra ul och se ngt!

• Tiniii

Grattis alla!

Trött och molvärk är bra tecken och absolut symtom lutetzia!

Vänta inte på illamåendet!

Jag har mått illa sen dag 1, är tokigt trött! Molvärk och blödningar!

Bebis är i vecka 7+3 efter ul igår ocj vi kommer få ett oktoberbarn men hänger kvar här ändå!

Fick blödningar för två veckor sen och för mig var det ett symtom som alla andra, bruna flytningar i över en vecka!

• Tiniii

Miamiao vi såg hjärtT redan förra veckan 6+1 men nu såg man en liten liten där man kunde urskilja armar och ben lite grann.

Den var stor som ett hallon!

• Tiniii

Jag vet inte om det är så vanligt men detta är min 6 graviditet!

Har haft 2 missfall och 1 Missed abortion!

Är gravid med tredje och pga den avstannade graviditeten får jag ul.

I måndags gjorde han faktiskt på magen!

Jag är så fruktansvärt trött på jobbet att det knappt går att hålla samman!

Mår ständigt illa!

Vi har bestämt stt hålla det hemligt ändå tills ngn ser det, några utvalda har fått veta av olika anledningar.

Detta blir mitt tredje och sambons fjärde barn så varannan vecka bor det just nu fem barn hos oss.

• Tiniii

Mitt tips är att vänta tills 7+ innan man gör ul om man inte har några komplikationer dvs. Om man inte ser ett hjärta så oroar det så mycket mer!

Jag vet att man vill se att det stämmer och ser bra ut!

Men stå ut????????

Vad gäller kub kan Jag kanske inte bidra med så mycket, men anser att innan 35 är det onödigt'

Jag är 29 men vi kommer inte göra det!

Måste få dela med mig lite av min glädje.. Vi är gravida efter första försöket med heminsemination. Är helt galet att det funkade! Hoppas liten vill stanna kvar bara!

Kan inre fatta att det ör sant!

• Tiniii

Mea84

Var inte orolig för hugget!

Jag har så titt som tätt och bara på vänster sida, började fundera på ett utomkveds när jag också fick blödningar! Allt såg bra ut, men det hugget just där fortfarande då och då!

Kallemaja

Nyfiken får man vara;)

Jag lever med en tjej och vi har en privat donator så därför har vi gjort det hemna!

Men jag trodde vi skulle få försöka några gånger först!

• Tiniii

Sojeal kan Inte säga om du fått missfall men förra v hade jag tre dagar där jag inte kände ngt, sen kom det tillbAka pch vi såg ju att allt såg bra ut i måndags ????

Och nu önskar kag bort symtomen

• Tiniii

Miaomiao jag håller mina tummar för dig!

Skönt att Du skall gå på vul, det brukar lugna när det ser bra ut!

Svar på tråden Novemberbebisar 2015