Novemberbebisar 2015
Hej!! Vill gärna hänga här också. Jag är gravid med barn nr 6 men tyvärr har jag bara fyra barn i livet. En ängel i himlen. jag har bf den 24 november och hoppas att allt går vägen denna gången.
Hej!! Vill gärna hänga här också. Jag är gravid med barn nr 6 men tyvärr har jag bara fyra barn i livet. En ängel i himlen. jag har bf den 24 november och hoppas att allt går vägen denna gången.
Hej!
Är lite nyfiken på om du berättar för någon än? Hur reagerar i såna fall fin omvärld på nummer fem?
Vi skall ha vårt första gemensamma men vårat 6;e totalt, nu har vi ju bara fem utav dem varannan vecka! Har inte berättar för i princip någon än! Plus att vi tröffades i maj förra året och har inseminerat så allt är ganska nytt gör alla!
Men detta är ju bör vilja! Fast jag är orolig för omvärlden!
Hej!! Hur mår ni nu tidigt i graviditet? Jag har mått väldigt illa med varannat barn och då direkt när jag plussat. Så med denna bebis ska jag enligt statistiken ???? må bra. Och än så länge mår jag väldigt bra och inte särskilt trött heller. Visst jag är tröttare men det är hanterbart än sålänge. Men däremot är min mage grymt stor redan. I vecka 7 och redan svår att dölja. Kanske mer än en därinne?!
Jaha hörni...fortsättning följer... Idag åkte jag till sjukhuset och i grevens tid kan man säga så bad jag dem undersöka mig en gång till och hör och häpna så hittade dom ett minimalt litet foster med puls i vecka 6 plus nånting...puh...
Hon såg också litelite blödning runt livmodern men sa att det inte behöver betyda nånting. Jag har ju fortfarande inte ont och ingen blödning, känner mig mest som en flodhäst bara...
Så nu börjar vi om här och räknar att vi är 7-14 dagar tidigare i graviditeten än vi trott. Svårt att säga riktigt när BF blir men det klarnar förhoppningsvis om detta lilla knytt nu kunde vara så vänlig och sluta skrämma ihjäl sina föräldrar och bara alldeles snällt vänta där i lugn och ro. :)
Oh vad skönt för er ???? stort grattis ????
Tiden innan ultraljud går så långsamt. Det är så jobbigt att inte kunna berätta för någon än. Vi har bestämt att hålla tyst tills vi ser att moderkaksprovet är bra. Men det är jobbigt, helst eftersom jag fått mage och har svårt att dölja den. Hur är det för er?
Hej alla! Är i v9 (8+6? Vet ej, ha ingen koll längre nu när jag är sjukskriven å spyr)..
Jag ska om tio dagar till bm för inskrivning (blodprov,mm).. När jag i v 6 så va jag på möte med min bm för gå genom kost, mm och då sa hon att när vi ha inskrivningen så skulle vi prova å lyssna på hjärtat.. Jag är skit nervös, vill ju lyssna å kolla så allt är ok men jag kommer bli galen om hon inte skulle hitta det.. Är det någon annan som ha gjort det innan så tidigt eller blivit erbjudit det nu?
Hej jag ska till bm den 22 april. Fick hoppa över första hälsosamtalet då jag gjorde det i höstas med min förra graviditet som vi tyvärr fick avsluta i vecka 21+6. Jag blev ju gravid direkt efter igen.
Usch då stackare- varför var du tvungen att avsluta?
Uscha, kram! Önskar er all lycka denna gång <3