Novemberbebisar 2015
Kan vi inte göra en liten bf lista? Är jag sist ut här?
Lotie- BF 29/11, snitt 20/11
Har dock inte skrivit något i tråden innan men har varit med och läst allt sedan den startades :)
Kan vi inte göra en liten bf lista? Är jag sist ut här?
Lotie- BF 29/11, snitt 20/11
Idag har jag haft jättemycket sammandragningar, av att göra i princip ingenting.. Tror ni att det kan vara ett tecken på att något är på väg att dra igång!? :) är i vecka 37+1 och bebis har varit fixerad i ca 2 veckor.
Nu har jag duschat med Descutan och imån kl 6:00 ska vi vara på förlossningen!
Träffade läkaren idag och det känns verkligen som dom förstår mig och har planerat allt så noga och tar mig först imån.
Det är min tur att det ska gå bra denna gången. Undra om jag kommer kunna sova inatt?!
Känns helt overkligt att vi får träffa vår bebis imån. Är så sjukt nyfiken på vad det blir:)
Har sedan klockan 3 inatt haft värkar som kommer med ca 10 minuters mellanrum! Håller tummarna för att det inte stannar av :)
Igår kväll föddes en liten underbar pojke efter totalt 18 timmar från första värk, utan bedövning, vi är i lyckorus! <3
Grattis till er alla som fått sina bebisar :)
hur länge gade ni krystvärkar? Jag hade 1 1/2 timme.. trodde det skulle gå lite snabbare men han låg med näsan uppåt å blev till sist tvungen att bli ett litet klipp för att han skulle kunna komma ut..