AnnLi skrev 2015-03-21 10:09:39 följande:
Tjoho! Vad kul att se så många novembermammor! :D För mig är det första gången och det känns smått overkligt.
Jag är i vecka 8 (7+1) och beräknad i början av november! Sedan förra veckan mår jag pyton. Har inte spytt men det känns som att jag nästan önskar att få göra det, så att illamåendet kanske försvinner...
Just nu funderar jag på det här med att berätta. Vi har berättat för våra bästa vänner men tänkte vänta några veckor till med att berätta för resten. Men alltså, det är ju nuuu man vill berätta... går inte dölja mitt mående. Funderar på att berätta för jobbarkompisar på måndag, så att de inte tror att jag går omkring och ska ha magsjuka stup i kvart.
Hur har ni gjort? :)
Första gången för mig med, det känns så overkligt men spännande. Känns som man svävar på rosa moln typ:)
Men jag är oxå nojig, orolig för mf, men försöker inte att tänka på de utan försöker va lycklig i stunden:)
Vi har inte berättat för någon ännu, endast jag och blivande pappan som vet, lite småpirrigt att det bara är vi som vet men egentligen vill man ju bara säga till alla, men de får vänta lite:)
Ska göra ett tidigt vul den 7 april, är då i vecka 8, så efter de blir de nog att berätta för föräldrarna :) sen väntar vi nog till efter v 12 med att berätta för resten.