Amazinglife skrev 2015-07-14 17:09:58 följande:
Ja du borde verkligen kolla upp det, eftersom du har haft problem med tappen i tidigare grav! Har du haft kontakt med din bm om din SD innan?
Ja vet och håller egentligen med dig fullt ut, jobbet är inte viktigt i jämförelse. Men jag har alltid varit en prestationshöna och det går emot mig själv att ens tänka ordet sjukskrivning.
Blir de värre så ring förlossningen, så kan dom hjälpa dig!
Ja fick rådet idag att om de blir värre ska ja ringa dom direkt.. Jag som någonstans i huvudet kallt har räknat med att ja ska kunna jobba till mitten på oktober.. Nu är jag inte så säker längre och de ger mig ångest.. Jag har ett kontorsjobb så de är inte fysiskt men mentalt väldigt krävande (är chef) vilket gör att jag även nu hemma ligger och tänker på allt jag måste göra på jobbet och ja kan inte släppa det.. Men de är bara ett jobb, egentligen.. Men ja är ju ny och har ett vik så de känns så dåligt..
Gud va skönt o rensa dom tankarna lite, kanske är helt ointressant men ja behövde få ut det :/
Jag förstår din frustration över jobbet, är lika dan själv :) men kommer man ifrån ett tag så släpper det.
Jag har inte pratat med min bm om de SD jag känner just nu. Är i v22 och man hör väl till förlossningen från v24 egentligen. Kanske får man komma ändå och slippa gå via akuten? Blev du väl mottagen nu? Jag menar att dom tog dig på allvar mm?