Novemberbebisar 2015
Har lugnat sig lite här med så hoppas verkligen inte att det var falskt alarm :(
Borde väl egentligen sluta analysera allt och bara följa med kroppen nu :)
Har lugnat sig lite här med så hoppas verkligen inte att det var falskt alarm :(
Borde väl egentligen sluta analysera allt och bara följa med kroppen nu :)
Stort grattis Nig! :)
Här avtog allt vad värkar heter i går eftermiddag och idag vaknade jag upp dunderförkyld så man kan ju undra om det var därför kroppen bestämde sig för att vila från värkarna en stund.
Sov som en prinsessa inatt för första gången på länge, var inte ens uppe och kissade :D, ochnu har jag liiite molvärk i mage, rygg och ben igen.
Vill verkligen att det ska fortsätta nu när man liksom fått upp hoppet lite men ebeis kommer när den kommer antar jag.
Mitt har stannat av helt nu så får nog snällt ta och ställa om mig från förlossningsläge till väntan igen :/
Har haft väldigt låg temp de senaste dagarna, runt 35 'C.
Någon som vet om det kan påverka bebisen på något sätt? :O
Amazinglife:
Har bf den 13/11 så ett tag kvar men iom att jag hade rejäla känningar i 4-5 dagar plua att bm i tisdags att hon trodde att bebis skulle komma den här veckan ställde jag ju in mig på det.
Är ju tyvärr inte så mycket mer att göra än att vänta just nu och låta naturen ha sin gång.
Det enda jag gör nu för att försöka få igång det är extra långa promenader med sonen varje dag. :)
Amazinglife:
Ja, eller hur :/
Ställde verkligen in mig på det när hon sa så men vet ju samtidigt att hon bata går efter vad hon ser och det stannade ju av fullständigt på em efter besöket.
Får se det positiva i det.
Ska iväg på middag imorgon och på lördag har vi planerat en tripp till Väla (stort köpcentrum)
där vi ska köpa bla amningsbh till mig och vinterskor till lilleman.
Blir nog en tur till IKEA också när vi ändå är ute och far :)
Om inte det sätter igång något är det f-n inte dags än :P
Provade färdknäpp, ananas, promenader, hallonbladste osv när sonen inte ville komma ut men inget fynkade tyvärr.
Hur känns det för dig nu? :)
Hejhejhejilc:
Stort grattis!
Gick förlossningen bra?
Gud, skriver som en kratta.
Vanligt graviditetssymptom eller? :P
Väla, de borde kunna sätta igång vilken förlossning som helst ;) de e stort o ja lyckas alltid gå vilse.. Hoppas de hjälper dig på traven :)
Ja gick lite korta promenader igår, känns som de gett resultat inatt, haft mer molande värk och endel mensvärk genom natten, inget som ja blivit klar vaken av utan bara slumrat till igen.. Så jag tror och hoppas att de ska funka o fortsätta med korta promenader och vila däremellan idag.. Är precis som kroppen nästan startar upp, sen ångrar den sig..
Hur känns det för dig idag?
Amazinglife:
Händer ingenting här som vanligt.
Det enda Väla och IKEA besöket resulterade i idag var ryggont och ont i fogarna :/
Tror bebis är för bekväm därinne helt enkelt.
Har varit väldigt lugn idag också men hoppas det beror på att jag sprungit rundor så mycket.
Jag känner exakt likadant!
Vill ha ut Atchoo, som sonen döpt bebisen till, nu!
Hormonerna bara sprutar ut ur öronen och jag gråter för ingenting :(
Trött på att vara gravid nu.....eller ja, trött överlag. Sover ju i stort sett ingenting.
Max 2-3 h osammanhängande sömn per dygn *suck*
Vet ju inte hur läget ligger där inne/nere för min del.
Om det är på g eller ej då jag ej gjort någon undersökning. Tror det både är på gott och ont...
Vad många det verkar vara som är på g snart!
Håller tummarna för er alla :)