Novemberbebisar 2015
hinnsäcken var tom och den var enligt ul. v 5 ..återbesök om 2 veckor för kontroll????
Styrkekramar!
hinnsäcken var tom och den var enligt ul. v 5 ..återbesök om 2 veckor för kontroll????
Kan du inte söka dig privat? Ring till olika Ställen och säg att du inte har någon aning om hur långt gången du är pga av oregel bunden mens! Då brukar dom ju göra ul!
Jag fick äntligen se min lilla igår 10+1 sån lättnad. Hade sd och mådde dåligt så åkte till akuten men visade sig vara urinvägsinfektion så fick antibiotika nu. Men nu kan man glädjas lite att det faktiskt växer något där inne:)
Kul samma bf som mig då:)
De sa inte hur stor, bara att den var exakt enligt veckan och det såg bra ut.
Har inskrivning om en vecka och ska träffa bm och läkare då så blir kanske ett vul till då:)
Nu ringde läkaren och sa att det var GBS i mitt urinprov:( får byta pencelin nu.
Blir ju förmodligen snitt då kan det väl inte vara lika farligt?
Träffat överläkaren på förlossningen som tog beslut igen att jag inte får föda vaginalt igen så måste göra snitt igen. Kändes som att välja mellan pest eller kolera. Ska träffa Aurora i v 25 tror jag. Fler med dåliga erfarenheter som är nervösa? Är i v 12+5 idag och börjar spy igen så sjukt tråkigt. Hade nästan tömda järndepåer med så inte konstigt jag varit sjukt trött:(
Jag är i v 14 och börjat spy igen men inget kan jämföras med kräkandet dygnet runt med dottern slutade runt v 16.
Sen kom foglossningen som ett bra på posten. Haft så sjukt ont på jobbet idag:(
Vill ju jobba 50% till augusti men idag kändes det helt omöjligt. Tog panodil och har köpt ett jättebra bälte. Hoppade på kryckor samma vecka förra graviditeten.
Jag har försvunnit från listan ser jag.
Lotie-BF 29/11 Kön: vet ej
18+5 nu och mår faktiskt bra så är kanske tredje gången gillt:)
Har med moderkakan fram så därför jag känt så lite jämfört med de andra två.