Novemberbebisar 2015
Är ju så sjukt tråkigt att bara vänta. Jag får sd så fort jag går så ligger i soffan hela tiden:( de slutar ju dåwgvhhb
Är ju så sjukt tråkigt att bara vänta. Jag får sd så fort jag går så ligger i soffan hela tiden:( de slutar ju dåwgvhhb
Var sonen dom tryckte bort.
Blir så förvirrad av vad man ska göra vid sd. Vad säger dom till er?
Tar ni panodil och lägger er och vilar, ställer er i duschen, badar det vanliga för att det ska avta?
Eller fortsätta röra på sig så det sätter igång ordentligt?
Jag menar om man är så nära bf som ni? Då gör det väl inget att trigga igång det? Har man tidiga sd får man ju order att vila så bebis inte kommer för tidigt. Är ni med på min fråga?:)
Lotie:
Jag gör väl allt av det ovanstående :P
Tar panodil, dusch och vila för att lindra det onda men försöker typ hänga tvätt, tömma diskmaskin osv för att hålla/få igång det men just nu är det ungefär lika "illa" både vid aktivitet som vid vila.
Har ca 10 min promenad till sonens dagis och var knappt jag tog mig dit och hem vid hämtningen idag så ger mig inte ut på några längre strapatser utan maken nu i alla fall :)
Läkaren sa jag skulle leva på som vanligt så lite förvirrad. Här är de stenhårda med att man ska gå så långt som möjligt. Fick kämpa för igångsättning med dottern och för att få ett tidigare datum för snitt denna gången. Sist försökte de ju stoppa det i 37+4 men lyckades inte och nu sa de att de vill förbi v 37 minst så får vi se hur vi gör.
Här gick vattnet inatt å värkarna satte fart....stannade av för några timmar sen så ska in på kontroll 10.30.
Bf först29/11 så lite tidigt än. Nån som vet hur lång tid det brukar ta efter vattnet gått inne de drar igång ordentligt? ??
Nu blev ja exalterad! Världens största slempropp har gått, brunfärgad och jätte mycket.. Ursäkta detaljerna.. Borde jag ringa fl pga att de va helt brunt (gammal blödning tyder väl de på)? Kanske inte är så konstigt när man fått hinnsvepning..
Här har det lugnat sig helt nu med sd så blir kanske inte tidigare ändå:(
Är så sjukt nervös för snittet och hur barnet ska må!
Hoppas vi alla får föda snart!
Sjukt tråkigt med falska förhoppningar hela tiden:(
Vi får kämpa på, kommer vara värt allt när de små är här!
Så skönt att höra att jag inte är ensam i min oro.
Börjar nästan känna mig knäpp ibland för allt jag nojjar mig över men antar att det är en del av att vara förälder.
Fortfarande sjukt orolig och minskade fosterrörelser så ska in till fl för en koll.
Hoppas verkligen att allt är som det ska! *peppar peppar*