Gonal-f reaktion! Inseminering, någon mer?
Hej!!
Är det någon som går igenom behandling med gonal-f sprutor och inte mår så bra?
Har efter många månader av otaliga stickor ägglossnings/som Preg-test tyvärr fortfarande inte fått lyckan att plussa! Efter utredning på fertilitetscentrum har jag nu påbörjat en kontrollerad ägglossning för att slutligen ge inseminering ett försök! Nu är det sprutor med gonal-F som gäller! Första 4 gav inget. Ingen synlig tillväxt av äggblåsorna! Men som jag har mått... Enligt en mycket osmidig barnmorska - " så ska man inte normalt känna så. "
Men jag har haft helt sanslösa dippar med huvudvärk, otrolig trötthet, ingen aptit, spänner i magen, svullen i kroppen / vätska, svårt att koncentrera mig och tänka klara tankar, en jättestark nervsmärta i foten och de första 5 dagarna grät jag ohämmat flera gånger om dagen. Är annars ganska så behärskad.
Idag är en ok dag, men dagarna innan har jag bara velat försvinna bort helt! Vidrigt!
Är det bara min kropp som flippat ur, eller Någon annan som känner igen symptomen...?
Kanske en kombination av känslig mot hormoner, den tunga sitsen man befinner sig i och all hopplöshet och rastlöshet !